اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 342

حسینی: گفتمان جلیلی پایداری بر اهداف و قدم نهادن به جلو است

رئیس ستاد مردمی سعید جلیلی در گلستان گفت: گفتمان مقاومت جلیلی تنها بر سر جای خود ایستادن نیست بلکه سخن پایداری بر اهداف و قدم نهادن به جلو است.

حسینی: گفتمان جلیلی پایداری بر اهداف و قدم نهادن به جلو است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدهادی حسینی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد مردمی سعید جلیلی در گلستان اظهار داشت: گفتمان یک دولت همان پاسخی است که در جواب سوال «اصلی‌ترین شعار دولت شما چیست» داده می‌شود و رئیس جمهور براساس گفتمان خود از ظرفیت‌ها و صلاحیت‌ها بهره می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جلیلی با گفتمان «مقاومت رمز پیشرفت» به میدان آمده است و در این مسیر مصمم و جدی به راه خود ادامه می‌دهد و در تمام تبلیغات و مناظره‌هایش یک مرد انقلابی که در پایداری از اهداف خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید خود را معرفی می‌کند.

گفتمان مقاومت کشور را در مسیر اهداف انقلاب پیش خواهد برد

حسینی با اشاره به اینکه گفتمانی که امروز کشور را به پیش خواهد برد گفتمان مقاومت است، گفت: معیار اصلی این است که کسانی سرکار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف‌های انقلاب باشد.

رئیس ستاد مردمی جلیلی در گلستان متذکر شد: تصور برخی بر این است که ایستادگی در برابر استکبار جهانی باعث می‌شود ایران تبدیل به یک کشور عقب افتاده شود، صنعت و تجارت رو به ورشکستگی برود بنابراین تنها راه پیشرفت ایران آن است که همانند کشورهای دیگر جهان سوم به سمت وابستگی به نظام سلطه جهانی پیش رویم تا از ایران کشوری پیشرفته بسازیم.

وابستگی به مستکبران عزت و پیشرفت به همراه نمی‌آورد

وی تاکید کرد: گفتمان مقاومت و پیشرفت معتقد است که حقیقت عکس این چیز است و کشورهایی همچون عراق، عربستان، مصر و حتی ترکیه نتوانسته‌اند عزتی بسازند و نتوانسته‌اند پیشرفت عمیق حاصل آورند چرا که مستکبران حاضر نیستند کشوری را به شراکت خود در بیاورند.

وی افزود: آنچه برای ابرقدرت‌ها معنا دارد منافع خودشان است، نه حقوق بشر، نه کمک به مظلومان و برقراری عدالت چرا که اگر چنین بود امروز با توطئه و دسیسه در کشورهای مختلف جنگ‌های داخلی به وجود نمی‌آوردند و از جریان‌های برانداز حمایت نمی‌کردند.

رئیس ستاد مردمی جلیلی در گلستان افزود: گفتمان مقاومت تنها برای اشاعه فرهنگ امام و انقلاب و زنده نگاه داشتن راه شهدا و رسیدن به عزت و پیشرفت پا به میدان گذاشته است.

انتهای پیام/83004/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول