اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایی اردبیل:

رئیس جمهوری می‌خواهیم که گفتمان رهبری را قبول داشته باشد

دبیر جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: ما امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که گفتمان رهبری و اصیل انقلاب را قبول داشته باشد و یک قدم عقب‌نشینی نکند.

رئیس جمهوری می‌خواهیم که گفتمان رهبری را قبول داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد حامیان مردمی دکتر جلیلی در منطقه دروازه‌مشگین اردبیل اظهار داشت: خداوند خود پاداش مردم مقاوم و پایدار را در قرآن بهشت و جنت ‌برین توصیف می‌کند و حیف است که امروز با به میان کشیدن طرح سازش با شیطان بزرگ؛ آمریکا بخواهیم این ثواب را از بین ببریم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی و به عنوان یک رویداد و رخداد عظیم و تاثیر‌گذار در هر دهه سبب شده است تا بسیاری از آلودگی‌ها و افراد ناخالص و هوس‌ران و دنیاطلب به کنار بروند و انسان‌های ناب، ظهور و بروز کرده و مدیریت را در دست بگیرند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: انقلاب ما تمام آلودگی‌ها و زشتی‌ها را حتی در کوتاه‌ترین فاصله پس می‌ِزند به طوری‌که با فتنه و انحراف ماهیت بسیاری از افراد ناخالص مشخص شد و امروز نیز در میدان تردید قطعاً ناخالصی عده‌ای دیگر روشن می‌شود.

نوروزی ادامه داد: آنهایی که دستاورد انقلاب را به نام خود مصادره می‌کنند و اعتقادی به عزم و اراده جوانان ندارند در حقیقت با زمستانی نشان دادن فضای کشور سعی دارند اراده جوانان ما را بشکنند در حالی‌که این افراد باید دستاورد انقلاب را در سایه تکیه بر جوانان مشاهده کنند و دست از سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن بسیاری از حقایق بردارند.

وی افزود: کشور ما امروز مرزهای آبی و خاکی را درنوردیده و سر از آن سوی اقیانوس مدیترانه درآورده است به طوری‌که قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران دشمن را در موضع ضعف قرار داده و در این موضع جای تاسف است که عده‌ای دم از سازش با غرب می‌زنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه کشور ما با گذشتن از بسیاری از مراحل سخت و دشوار در دوران جنگ و بعد از آن امروز در نقطه اقتدار واقعی قرار گرفته و سخن از سازش در این مقطع تاسف‌بار است، تصریح کرد: ما در دوران شاه با اخم آمریکا در این کشور شاهد تغییر نخست ‌وزیر و مسئولان بودیم اما امروز در سایه استقامت و سلطه‌ناپذیری این ملت تمام اختیارات دست خودمان است و عاقلانه نیست در این شرایط مقتدرانه دم از سازش بزنیم.

نوروزی ابراز داشت: آمریکایی که امروز معترف است به خاطر ابهت ایران توان غلبه بر سوریه را ندارد و به دلیل نفوذ کشورمان در اعضای غیر‌متعهدها جمهوری اسلامی ایران بازیگردان اصلی قدرت منطقه است در این اوضاع و احوال سخن از سازش و تسلیم در روابط بین‌المللی ظلم و جفا به حق این ملت است.

عضو ارشد ستاد جلیلی در اردبیل یادآور شد: ما در قبال چه امتیازی می‌خواهیم با آمریکا و یا غرب رابطه برقرار کنیم آیا قصد داریم انرژی هسته‌ای خود را یا دستاوردهای علمی را متوقف کنیم و با دشمن سازش داشته باشیم؟

راشد تاکید کرد: ما امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که گفتمان رهبری و اصیل انقلاب را قبول داشته باشد و یک قدم عقب‌نشینی نکند چرا که سیاست خارجی نظام و رهبر فرزانه انقلاب سیاست آفندی و تهاجمی است و ما امروز از گفتن این جمله که حامی فلسطین، لبنان و سوریه هستیم ابایی نداریم.

وی گفت: ‌در این عصر رهبر شایسته انقلاب، مدیر اجرایی و کارگزار شجاع و ولایت‌پذیر می‌خواهند که در برابر منافع این ملت کوتاه نیاید و با همراهی جبهه حق نظام باطل را ناکار‌آمد کند.

نمی‌توان پیشرفت‌ها را منکر شد

دبیر جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما نباید منکر کارهای انجام شده در حوزه علم، دستاوردهای هسته‌ای و 20 درصد غنی‌سازی باشیم چرا که انکار این دستاوردها نادیده گرفتن خون شهدای هسته‌ای است که ما در مقابل خون آنها و خانواده‌هایشان باید مقتدر و سربلند باشیم و اجازه کوچکترین سازش و همنوایی با غرب و شرق را ندهیم.

راشد افزود: همه دستاوردهای جوانان پاک این سرزمین را نادیده گرفتن اوج بی‌انصافی است چرا که کشور ما در پیشرفت‌های سلول‌های بنیادین، هسته‌ای،‌ پزشکی و علمی به درجه‌ای رسیده است که دنیا خود به آن معترف است.

دولت دهم اگر از ولایت زاویه نمی‌گرفت، موفق‌تر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی ادامه داد: ما نمی‌گوییم که کشور ما با مشکلات اقتصادی و تبعات ناشی از تحریم دست و پنجه نرم نمی‌کند بلکه یقین داریم که اگر دولت دهم از خط ولایت زاویه نمی‌گرفت بهتر می‌توانست کشور را اداره کند.

این فعال سیاسی عنوان کرد: نباید به خاطر یک شاخه نبات و خودشیرینی در برابر غرب و شرق تمام دستاوردهای خود را انکار کنیم و یا افتخارات خود را زیر سوال ببریم.

راشد اظهار داشت: این اوج نگون‌بختی است که به نشست و برخاست با میتران و سارکوزی افتخار کنیم در حالی که باید در دستیابی به علم و خودکفایی در اقتصاد به راه روشن شهید احمدی‌روشن افتخار کنیم که با جهاد علمی توانست نام خود را ماندگار کند.

وی یادآور شد‌‌: نادیده گرفتن نسل جوان و رجوع نکردن به گفتمان انقلاب و مقاومت کشور ما را همیشه عقب نگه می‌دارد در حالی‌که می‌توانیم با دفع بسیاری از آفت‌ها و آسیب‌ها اقتدار روز‌افزون را برای سرزمین خود رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز کسانی که در جریان فتنه ساکت بودند و انحراف را همراهی کردند از خط امام و رهبری و گفتمان مقاومت زاویه پیدا کردند و ملت در 24 خرداد آنها را برای همیشه از صحنه کنار می‌گذارد.

انتهای پیام/62004/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول