اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ عضو مجلس خبرگان:

دیگر اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باقی‌نمانده است/ گفتمان انقلاب باید پایدار بماند

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه با رفتارهای برخی کاندیداها دیگر نه اصولگرایی به معنای واقعی‌مانده و نه اصلاح طلبی، اما باید به سمت گفتمان انقلاب، مقاومت، شهدا و ولایت پیش برویم.

دیگر اصلاح‌طلبی و اصولگرایی باقی‌نمانده است/ گفتمان انقلاب باید پایدار بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: کار تبلیغاتی در انتخابات پیش رو و استمرار گفتمان انقلاب کاری بسیار ضروری و لازم است.

 

وی افزود: باید مؤلفه‌های دینی و تقوا در کاندیداهای ریاست جمهوری برجسته‌تر باشد.

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تابع نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و رهبری بودن بزرگترین فخری است که کاندیداها می‌توانند از آن بهره ببرند.

 

اسلامی با اشاره به آرایش سیاسی کاندیداهای انتخابات یازدهم تأکید کرد: متأسفانه با رفتارهای برخی کاندیداها دیگر نه اصولگرایی به معنای واقعی مانده و نه اصلاح طلبی، اما باید به سمت گفتمان انقلاب، مقاومت، شهدا و ولایت پیش برویم.

 

وی با انتقاد از نحوه تبلیغات برخی کاندیداها هشدار داد: این اختلاط دختر و پسر در تبلیغات کاندیداها و بهره‌برداری از عبارتی که ضد شهید، ضد انقلاب و ضد شهادت است، نباید در تبلیغات انتخاباتی وجود داشته باشد.

 

امام جمعه تاکستان ابراز داشت: باید در همین مدت باقیمانده تا برگزاری انتخابات در راستای اشاعه فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین استمرار آن در جامعه تلاش کرد.

 

اسلامی در خصوص تخریب کاندیداها توسط برخی کاندیداهای دیگر اذعان داشت: این اعمال نه تنها از محبوبیت کاندیدای تخریب شده نمی‌کاهد، بلکه بر محبوبیت او نیز می‌افزاید.

 

این خطیب جمعه با اشاره به برخی شایعات در خصوص حمایت وی از کاندیدای خاص که توسط برخی افراد و همچنین پیامک‌هایی در قزوین انتشار یافته است، ابراز کرد: خیلی از افراد با من عکس انداخته‌اند که از جمله آن‌ها حداد عادل، زاکانی، قالیباف، محسن رضایی، لاریجانی و حتی کروبی در دوره‌های گذشته است، ولی این دیدارها و عکس انداختن‌ها دلیل برای حمایت بنده از این افراد نیست.

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان خاطر نشان کرد: انتشار عکس چیزی نیست که از آن بتوان بهره‌برداری انتخاباتی کرد.

 

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید مطهر سیدعلیزاده در ابتدای این دیدار با اشاره به تخلفات صورت گرفته توسط برخی کاندیداها یادآور شد: همه تخلفات را ضبط کرده و در قالب گزارشی به فرمانداری و نهادهای ذی‌ربط نظارتی اعلام کرده‌ایم.

 

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند باید همه نهادها و دستگاه‌های دولتی از ورود در انتخابات پرهیز کنند.

 

سید‌علیزاده عنوان کرد: همچنین طی 24 سال گذشته پیامک‌هایی با محتوای کناره‌گیری دکتر سعید جلیلی به نفع قالیباف در سطح شهر قزوین منتشر شده که این موضوع نیز کذب محض بوده و واقعیت ندارد.

 

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین در خاتمه بر استفاده لازم اعضای ستاد انتخاباتی خود در قزوین از صحبت‌ها و رهنمودهای روحانیونی چون آیت‌الله اسلامی تأکید کرد.

 

انتهای پیام/2667/ط

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول