اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قزوین:

روز پاسدار، روز تولد یک گفتمان اصیل اسلامی و انقلابی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین روز ولادت امام حسین (ع) و گرامیداشت پاسدار را روز تولد یک گفتمان اصیل اسلامی و انقلابی خواند.

روز پاسدار، روز تولد یک گفتمان اصیل اسلامی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار که با حضور پاسداران و بازنشستگان سپاه استان قزوین در حسینیه شهید مطهری برگزار شد، روز جشن میلاد امام حسین (ع) و گرامیداشت پاسدار را روز تولد یک گفتمان اصیل اسلامی و انقلابی خواند و اظهار داشت: امروز خداوند اراده کرده است که فرزند رسول خدا با یاران جان بر کف خود در عرصه بین‌المللی عزت‌مند باشد و این عزت و اقتدار ناشی از اسلام ناب است.

آبنوش از بسیج و سپاه به عنوان خار چشم دشمنان یاد کرد و با ارائه تحلیلی از وضعیت سیاسی حاکم بر جهان گفت: هر جا که نام بسیج و سپاه می‌آید دشمن به خود می‌لرزد و این هراس دشمن از بسیج و سپاه به دلیل همان بصیرت نافذ و درک عمیق به نسبت اسلام ناب و ولایت فقیه است.

وی عنوان کرد: امروز برای جلوگیری از انتقال درست آموزه‌های اسلام ناب و قرآن کریم به مردم، دشمنان   اسلام ساختگی را در برابر اسلام ناب قرار داده‌اند.

این مسئول بیان کرد: تبلیغ اسلام آمریکایی و ارائه اسلام‌های جعلی و نوظهور، کشتن مفسران قرآن و اسلام و نیز ایجاد فاصله میان مردم و مفسران دین، سه راهبرد دشمن برای مقابله با اسلام ناب است.

آبنوش اسلام‌های ساختگی را خطری بزرگ برای شیعه و اسلام ناب خواند و افزود: از آنجا که دشمنان نتوانستند اصل قرآن و اسلام ناب را تحریف کنند، به ترور شخصیتی مفسران دین می‌پردازند و همین موضوع جایگاه ارزنده ائمه اطهار (ع)، فقهای دین و ولایت فقیه را به عنوان بزرگ‌ترین خط دفاعی در برابر اسلام‌های نوظهور و آمریکایی بیش از گذشته روشن می‌کند.

وی با بیان اینکه در صورت حذف مفسران از سیره نبوی و علوی و قرآن کریم، انحراف در دین نمایان می‌شود، ادامه داد: اسلام بدون مفسر همان اسلام التقاطی و آمریکایی است که غرب و دشمنان دین خدا به راه انداخته‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) ترجمه نهضت حسین بن علی (ع) و کربلای حسینی را زنده نگه‌داشتن اسلام ناب و سیره قرآن و پیامبر ذکر کرد و حفظ این اسلام و ارزش‌های آن را رسالت اصلی هر پاسدار و فرد معتقد به ولایت دانست.

آبنوش معنا و لازمه پاسداری واقعی از اسلام ناب را بصیرت و بینش عنوان و خاطرنشان کرد: دشمنان در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون به دنبال تحریف اسلام ناب بودند و برای این کار 11 امام معصوم (ع) را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: علت این امر مشکل بودن تحریف اصل قرآن و اسلام ناب برای آنان بود و امروز نیز همان شرایط در حال تکرار شدن است و نوک حمله دشمنان به ولایت فقیه، فقها و مفسران دین و شیعیان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه دومین کارکرد و هدف شیطانی دشمنان دین خدا پس از ترور شخصیتی مفسران دین و شهادت ائمه و بزرگان، جدا کردن مردم از مفسران است، افزود: دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از مفسران هستند و معنای آن جدایی چیزی جز جدایی مردم از اسلام ناب و ولایت فقیه و در نهایت حذف مردم از صحنه سیاسی و اجتماعی است.

آبنوش با اشاره به اینکه دشمنان در این زمینه در برخی کشورهای مسلمان تا حدودی موفق بوده‌اند، توضیح داد: مسلمانان برخی کشورها به جای عبادت بر مبنای قرآن و اسلام ناب، بر پایه اسلام‌های نوظهور و‌ آمریکایی به عبادت می‌پردازند که تنها ظاهری از اسلام را با خود دارد؛ اما در باطن تهی از هرگونه مبانی اصلی اسلام واقعی است.

وی، شیعه را مفسر واقعی و حافظ اصلی اسلام ناب دانست و گفت: شیعه تمام تلاش خود را برای اتصال مردم با ولایت و تفسیر اسلام ناب به کار گرفته و این یک رسالت بزرگ و خطیر است که بر دوش همه شیعیان به ویژه پاسداران ولایت‌مدار قرار دارد.

آبنوش اظهار امیدواری کرد بار دیگر مردم مقاوم و انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حماسه حسینی بیافریند و دشمنان را که علیه اسلام و انقلاب صف‌آریی کرده‌اند، شکست دهند. وی فاسق بودن را از اوصاف مبلغان و رسانه‌های غربی عنوان کرد و گفت: 112 شبکه فارسی‌زبان و بالغ بر 300 شبکه به زبان‌های بومی و محلی در دنیا علیه‌ اسلام تبلیغ می‌کنند؛ در حالی که هر کدام از گردانندگان این رسانه‌ها خود فاسق و دروغ‌گو هستند و نباید به حرف فاسق گوش داد.

این مسئول با بیان اینکه مردم در انتخابات نیز همچون تمام صحنه‌ها در کنار ولایت و انقلاب هستند، ادامه داد: آنان در واقع به اسلام ناب و ولایت رأی می‌دهند و همین عامل دشمنان را مستأصل کرده است.

مولودی خوانی و اجرای کلیپ از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

انتهای پیام/77008/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول