اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 300 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 300 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد خبر داد.

برگزاری 300 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی بعدازظهر امروز در نشست مسئولان با اشاره به نزدیک شده به زمان انتخابات اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و همه باید در این عرصه فعالیت کنند.

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات زمینه تحقق حماسه سیاسی را که مقام معظم رهبری اشاره فرموده‌اند فراهم خواهند کرد و بدون تردید بار دیگر مردم با شرکت در انتخابات دشمنان را ناکام و ناامید می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد یادآور شد: امروز دشمنان با تمام امکانات و توانمندی‌های خود برای کمرنگ کردن زمینه حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند و باید با حضور خود موجبات سرافکندگی دشمنان را فراهم کنیم.

جمالی تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد یک انتخابات مهم و تأثیرگذار است و امسال با توجه به برگزاری همزمان 2 انتخابات، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در شهرها و روستاهای سعدآباد نیز شاهد تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات هستیم و به فضل خدا شاهد انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم باشیم.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد در ادامه با اشاره به برنامه‌های این نهاد در سال جاری گفت: اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد در نیمه نخست امسال برنامه‌های متنوعی تدارک دیده که به تدریج اجرایی می‌شود.

جمالی در پایان از برگزاری 300 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد خبر داد و افزود: گفتمان‌های دینی با حضور اساتید برجسته کشوری در شهرها و روستاهای مختلف سعدآباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول