اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

رئیس‎جمهور آینده راه پیشرفت و ترقی مملکت را هموار کند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: کسی که در انتخابات برگزیده می‎شود باید بتواند گره از مشکلات مردم باز کند و راه پیشرفت و ترقی مملکت را هموار کند.

رئیس‎جمهور آینده راه پیشرفت و ترقی مملکت را هموار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این روزها فرصت بسیار خوبی برای تمرین بندگی و اطاعت از دستورات الهی است.

وی افزود: این روزهای عزیز متعلق به امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل عباس(ع) و امام سجاد(ع) است و ضروری است تا با بهره‌گیری از این امامان معصوم در مسیر حق گام برداریم.

فاطمی با اشاره به حدیثی از حضرت رسول(ص)، بر ضرورت ترک حب دنیا تاکید کرد و گفت: محبت دنیا منشا همه گناهان است و دنیا دوستی و حب به مقام و ثروت می‎تواند موجب همه گناهان شود.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به سرگذشت شاهان و سیاستمداران تاریخ، تصریح کرد: بسیاری از شاهان تاریخ برای رسیدن به دنیا و مقام آن توطئه‌های بسیاری می‌کردند و خداوند در قرآن کریم این امر را بسیار نکوهش کرده است.

فاطمی با بیان اینکه رقابت‌های سیاسی در دین اسلام مباح است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که اگر رقابت‌های سیاسی روی رعایت و حدود الهی باشد  می‏تواند موثر واقع شود.

وی با اشاره به فضای انتخاباتی کشور، اظهار کرد: مملکتی که مملکت امام زمان(ع) است باید انتخاباتی در خور و شایسته نظام مقدس اسلامی داشته باشد.

فاطمی شرکت در انتخابات را یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت: بر همین اساس ضروری است تا همه افراد با شرکت در انتخابات این وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز یکی از روزهای مهم و تاریخی کشور است و شایسته است تا در آن حماسه سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری را شاهد باشیم.

فاطمی بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: کسی که انتخاب می‎شود باید بتواند گره از مشکلات مردم باز کرده و راه پیشرفت و ترقی مملکت را هموار کند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: شوراهای اسلامی گذشته خدمات خوبی به مردم ارائه داده‌اند و ضروری است تا شوراهای جدید نیز برنامه‌های ارزشمندی به مردم عرضه کنند.

انتهای پیام/68004/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول