اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمین در مجلس:

رای مردم بزرگ‌ترین پشتوانه رئیس جمهور است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه رئیس رجمهور با دستانی پر در صحنه بین‌المللی حاضر شود از اقتدار بیشتری برخوردار است و باید گفت رای مردم بزرگ‌ترین پشتوانه رئیس جمهور است.

رای مردم بزرگ‌ترین پشتوانه رئیس جمهور است

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فردا روز سرنوشت ‌سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است و سرنوشت چند ساله کشور با حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تعیین خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعا همه مردم باید احساس مسئولیت کرده و با حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته و اصلح  هوشمندانه وارد صحنه شوند و از تصمیم احساسی پرهیز کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ثابت خواهند کرد که در دهه چهارم انقلاب به مرحله‌ای از پختگی و تجربه رسیده‌اند که مسائل کشور را کاملا شناخته و متناسب با آن تصمیم می‌گیرند به طوری که آثار  این پختگی در جامعه مشاهده می‌شود.

رضایی با بیان اینکه وضعیت کنونی جوامع جهانی، منطقه‌ای و داخلی مدیری توانمند را می‌طلبد، گفت: کشور به مدیریتی نیاز دارد که بتواند مشکلات و گرفتاری‌های مردم را سامان دهد و بی‌اعتمادی‌هایی را که طی سال‌های اخیر به دلیل برخی تصمیمات و رفتارهای بخشی‌نگری و تنگ ‌نظری در جامعه به وجود آمده را جبران و فضای همدلی را در کشور گسترش دهد.

وی تاکید کرد: ایران به رئیس ‌جمهوری نیاز دارد که جامعیت داشته باشد، هم در میدان عمل مرد تجربه و کار باشد و در هم در میدان فکر و اندیشه از مقبولیت عمومی خوبی برخوردار باشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه مردم وظیفه دارند با احساس مسئولیت همگانی و در این عرصه حضور پیدا کرده و به ایفای نقش بپردازند، گفت: همه مردم باید در فرایند انتخابات و ساختن  کشور نقش داشته باشند و با حضور خود در انتخابات به وظایف خود عمل کنند.

صلاحی با اشاره به اینکه چشم دشمنان به این انتخابات دوخته شده است، اظهار کرد: دشمنان انتخابات فردا را با جدیت رصد خواهند کرد و چشم به رفتار انتخاباتی مردم دوخته‌اند، هر چه رئیس جمهور با دستانی پر در صحنه بین‌المللی حاضر شود از اقتدار بیشتری برخوردار است و باید گفت رای مردم بزرگ‌ترین پشتوانه رئیس جمهور است.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری رئیس جمهور آینده ابراز داشت: امروز کشور به این نیاز دارد که در عرصه بین‌المللی با یک دیپلماسی فعال، هوشمندانه با خرد و اندیشه جمعی و حرفه‌ای حضور یابد، در عرصه داخلی حل مشکلات اقتصادی در اولویت قرار دارد که منتخب مردم باید به آن توجه داشته باشد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم اجماع اصولگرایان بیان داشت: این موضوع نشان می‌دهد این افراد در برداشت از اصولگرایی دچار مشکل هستند، به جریان اصول‌گرایی تنها وابستگی و گرایش طیفی دارند، اصولگرایی یعنی اینکه خود را فدای آرمان‌ها و اصول انقلاب کنیم، اگر فردی  مصالح کشور را درک نکند اصولگرا نیست، این افراد در اصولگرایی دچار مشکل هستند و متاسفانه منافع خود را به کشور ترجیح می‌دهند که این قابل قبول نیست و این افراد نباید خود را اصولگرا بدانند.

انتهای پیام/87004/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول