اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات نمایش شعور سیاسی ملت ایران است

استاندار اردبیل گفت: انتخابات در ایران اسلامی مظهر شور و شعور سیاسی و سالم‌ترین و قانونمندترین انتخابات جهان محسوب می‌شود.

انتخابات نمایش شعور سیاسی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات گرمی در مجتمع حافظ این شهرستان اظهار داشت: در شرایط کنونی که جهان به میزان مشارکت مردم در انتخابات چشم دوخته حضور یکپارچه ملت در پای صندوق‌های رأی دشمن‌شکن می‌باشد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: فارغ از نامزد مورد نظر هر ایرانی، شرکت گسترده و چشمگیر ملت در انتخابات روز جمعه 24 خرداد ماه کشور را از گزند تهدیدات سیاسی و اقتصادی دشمن مصون می‌کند.

نیکزاد همچنین در دیدار با اهالی بخش مرزی موران گرمی در مسجد جامع مرکز این بخش خاطرنشان کرد: هر رأی من و شما مانند تیری زهرآلود به قلب دشمن می‌نشیند و زمینه خرسندی دل رهبر انقلاب و دوستداران نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: شور و حال مردم در شهرها و روستاهای استان در آستانه انتخابات نویدبخش انتخاباتی شورانگیز و غرورآفرین است و زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در استان فراهم شده است.

هر رأی ملت، گذرگاهی برای تحقق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل بیان کرد: هر رأی ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به منزله تیری به قلب دشمن و گذرگاهی برای رسیدن به حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب می‌باشد. نیکزاد یادآور شد: در این راستا و به حول قوه الهی شاهد حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات 24 خرداد می‌باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایمان به خداوند، اعتماد به نیروهای خلاق کشور و مقاومت در مقابل خواسته‌های غیرمنطقی دشمنان را بهترین سلاح در مقابل زیاده‌خواهان دانست و ادامه داد: مقاومت ما در برابر خواسته‌های نامشروع بیگانگان قدرت را از خون‌خواران غربی سلب می‌کند.

نیکزاد با اشاره به تحریم‌های اقتصادی تحمیل شده به کشورمان گفت: ملت بزرگ ایران با وحدت خود و حضور دریاوار در پای صندوق‌های رأی ثابت می‌کنند که تحریم‌ها ملت و کشور ما را به سوی موفقیت‌های بزرگ سوق می‌دهد.

وی افزود: با عنایت الهی، درایت رهبری، همت مضاعف مردم و دانشمندان جوان ایرانی امروز وابسته به بیگانگان نیستیم و این استقلال ما موجب نگرانی دشمنان شده است.

استاندار اردبیل بعد از این دیدار، از پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر کوثر در محور اردبیل – سرچم بازدید کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه که در بازدید قبلی متوقف بود مجدداً از سر گرفته شده و تلاش می‌شود تا هفته دولت امسال به سرانجام برسد

انتهای پیام/62001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول