اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-326

آماده‌باش ‌500 نفر از نیروی انتظامی‌ طی ایام انتخابات در چالوس ‌

فرمانده انتظامی چالوس از آماده‌باش بیش از 500 نیرو در ایام انتخابات خبر داد.

آماده‌باش ‌500 نفر از نیروی انتظامی‌ طی ایام انتخابات در چالوس ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی‌حسین حسینی‌نژاد بعدازظهر امروز در شورای اداری این شهرستان با اعلام آمادگی نیروهای انتظامی شهرستان در موقعیت‌های مختلف گفت: در 80 روز گذشته بیش از یک‌هزار و 800 ماموریت انجام شده که پس از انجام اقدامات اولیه بیش از 300 پرونده تشکیل شد.

وی افزود: در تعطیلات نیمه خرداد سال جاری 238هزار خودرو به چالوس وارد شد که 103هزار از جاده کندوان، 88 هزار از سمت نوشهر و بقیه نیز از سمت تنکابن وارد این شهرستان شدند که بیش از یک میلیون مسافر را در این تعطیلات کوتاه‌مدت به همراه داشت.

حسینی‌نژاد در ادامه به وظیفه پلیس در انتخابات اشاره کرد و گفت: در راستای وظیفه انتخاباتی بیش از 500 نفر از پرسنل پلیس مسئولیت حمایت از شعب اخذ رای را دارند که در کنار این‌ها نیروهای پشتیبان نیز به صورت آماده‌باش از 24 ساعت قبل انتخابات تا ساعاتی پس از انتخابات در مقر مستقر هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در پایان از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و همچنین از مردم خواست تا همکاری و تعامل لازم را با پلیس داشته باشند تا بتوانند به خوبی از آرا مردم محافظت کنند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول