اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

دشمنان ایران به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال یک لحظه غفلت ما برای زیر سوال بردن اصل انتخابات هستند.

دشمنان ایران به دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید ابراهیم کسائیان بعدازظهر امروز در آخرین نشست توجیهی برای برگزاری انتخابات با حضور اعضای ستاد انتخابات نظرآباد و هیئت اجرایی، طی سخنانی اظهار داشت: مردم آرای خود را در اختیار ما به امانت گذاشته و باید با امانتداری کامل،‌ از تک‌تک آرا حراست و حفاظت کنیم.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به ما اطمینان کرده‌اند و ما باید با تلاش ویژه و رعایت قانون اجازه ندهیم حقی از کسی ضایع شده و در نهایت نام فردی باید اعلام شود که مردم به آن رای داده و او را برگزیده‌اند.

فرماندار نظرآباد تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات ویژه برای فراهم کردن شرایط برگزاری سالم و قانونمند انتخابات به طور کامل در این شهرستان فراهم گردیده و آموزش‌های لازم نیز به اعضای ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی داده شده است.

کسائیان افزود: کسانی که در این دوره مسئولیت قبول کرده‌اند و در شعب اخذ رای و بخش‌ها و کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات فعال هستند، باید آموزش‌های ارائه شده را به طور کامل در زمان ماموریت اجرا کرده و مطمئن باشند که تلاش‌های آنها در نهایت با برگزاری انتخابات سالم و قانونی و به فضل الهی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای جبران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هیئت‌های نظارت و اجرایی و همچنین کمیته‌های بازرسی و بخش‌های دیگر مسئول در برگزاری انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آماده آغاز اخذ رای هستند، گفت: دشمنان تلاش بسیاری دارند تا ما در اجرای وظیفه خود ضعف داشته باشیم، لذا باید با هوشیاری و رعایت قانون توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.

فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: عوامل اجرایی مانند نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، نمایندگان بازرسی، نمایندگان هیئت نظارت، نمایندگان نامزدها و نیروی انتظامی وظایف و ماموریت‌ حساسی در روز انتخابات دارند و باید با عمل به قانون پاسخ اعتماد مردم را بدهیم.

کسائیان با بیان اینکه ملاک عمل تنها باید قانون باشد، گفت: دشمنان و بدخواهان می‌خواهند با یک اشتباه کوچک، اصل و کلیت انتخابات را زیر سوال ببرند و در چنین شرایطی نباید حتی یک اقدام فراتر از قانون انجام شود.

وی در پایان تاکید کرد: با عمل به قانون می‌توانیم توطئه دشمنان را خنثی کرده و انتخابات را تبدیل به حماسه‌ بزرگ سیاسی کنیم و در این صورت به طور قطع کسانی که بدخواه ملت ایران هستند، مایوس و ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول