اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

حفظ اسلام مهم‏ترین هدف مساجد است / مسجدی‏ها در انتخابات دین خود را ادا کنند

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف احداث مساجد حفظ اسلام است و این مسئله نباید مورد غفلت متولیان امر قرار گیرد.

حفظ اسلام مهم‏ترین هدف مساجد است / مسجدی‏ها در انتخابات دین خود را ادا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباسعلی کاظمی عصر امروز در همایش ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان میامی اظهار کرد: سنگر مسجد را به تعبیر امام (ره) حفظ کنیم؛ چراکه دشمن با استفاده از جنگ نرم در تلاش است تا جوانان را از مساجد دور کند.

وی افزود: مساجد تأثیر فراوانی در رشد و ارتقای فکری و فرهنگی جوانان و نوجوانان ایفا می‌کنند؛ به همین منظور باید با ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی جوانان و اقشار مختلف مردم را جذب این فضای معنوی کرد.

همچنین یک کارشناس مذهبی گفت: اگر با هزینه‌های مالی زیاد مسجدی را بنا کنیم که ظاهر شیکی داشته باشد، اما به اصل هدف توجه نداشته باشیم کاری بیهوده انجام داده‌ایم.

حجت‌‌الاسلام مهدی پناهی افزود: به عنوان نمونه در کشور عربستان به ظاهر مساجد اهمیت می‌دهند؛ اما از هدف اصلی اسلام دور شده‌اند.

وی یادآور شد: آبادانی حقیقی مسجد حفظ و تقویت اسلام همراه با عبادات و روح معنوی است، این هدف را فراموش نکنیم.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: جلسات مسجد باید همراه با همدلی و همفکری بین سه رکن امام جماعت، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومات بسیج باشد.

پناهی عنوان کرد: مسجد مرکز دین و سنگر مستحکمی برای مقابله با هجمه‌های دشمن و سازماندهی جوانان این مرز و بوم با تکیه بر این سه رکن است.

وی بیان کرد: اگر این سه رکن مسجد به دور گرایش‌های باندی و سیاسی باشند و اختلافات فکری و سیاسی را کنار بگذارند به هدف اصلی مسجد که یکرنگی و اتحاد است، دست پیدا می‌کنند.

این کارشناس مذهبی گفت: تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان با برگزاری برنامه‌های متنوع می‌تواند به جذب این نسل آینده‌ساز کشور در مساجد کمک کند.

انتهای پیام/74004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول