اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین اعلام کرد

مشارکت 1400 نفر طی برگزاری انتخابات در نمین

فرماندار نمین از همت و تلاش یک ‌هزار و 400 نفر کارگزار نظام اسلامی برای برگزاری انتخابات در شهرستان خبر داد.

مشارکت 1400 نفر طی برگزاری انتخابات در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌تقی دریتیم عصر امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان نمین اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از نخستین ساعات صبح فردا آغاز می‌شود و ما 97 شعبه اخذ رأی را برای جمع‌آوری آرای مردم در این شهرستان تدارک دیدیم.

وی تصریح کرد: 92 مورد آن ثابت و پنج مورد سیار می‌باشد و مردم در شهرها و روستاها می‌توانند از همان نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری در صحنه حضور داشته باشند.

دریتیم تعداد نامزدهای شوراهای شهر و روستای نمین را 433 نفر اعلام کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برقراری فضای امنیتی مناسب، سالم و نظم و انضباط خاص فراهم شده است.

فرماندار نمین مشارکت بالای مردم را یکی از عوامل یأس و ناامیدی دشمنان در صحنه رویارویی با بدخواهان نظام توصیف کرد و ادامه داد: هر چقدر حضور حداکثری مردم بالا باشد میزان یأس و ناامیدی دشمن نیز بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 400 نفر در برگزاری انتخابات سالم و پرشور و نشاط در نمین در قالب عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامات مشارکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: حضور 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس حکایت از این دارد که مشارکت بیش از 90 درصدی را در انتخابات فردا در این شهرستان شاهد باشیم.

تدارک یک‌هزار و 601 شعبه اخذ رأی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان پارس‌آباد گفت: یک‌هزار و 601 شعبه اخذ رأی در استان اردبیل آماده جمع‌آوری آرای مردم است.

عباس دستباز افزود: در انتخابات فردا بیش از 909 هزار نفر در سطح استان واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 37 هزار نفر برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد در 26 شهر و 996 روستای استان برگزار می‌شود که امیدواریم با تمهیدات پیش‌بینی شده انتخاباتی سالم، پرشور و نشاط و حقیقی را در سطح استان شاهد باشیم.

اما رأی اولی‌های گرمی نیز با برگزاری جشن تکلیف سیاسی به استقبال انتخابات 24 خرداد رفتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی با بیان اینکه رأی اولی‌ها در نخستین مشارکت سیاسی خود نقش‌آفرین می‌باشند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات نخستین گام را در تحکیم موازین سیاسی نظام بر می‌دارند.

بخشعلی کامرانی اضافه کرد: این همایش با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با شیوه‌های صحیح انتخابات و افزایش مشارکت مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول