اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفین:

بی‏تفاوتی در انتخابات جرمی نابخشودنی است/ ‌توطئه‌های دشمن بسیار حقیرانه‌ است

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین گفت: بی‏تفاوتی در انتخابات جرمی نابخشودنی است و در این برهه حساس، ملت باید به حداکثر امتیازات کاندیداها رجوع کنند.

بی‏تفاوتی در انتخابات جرمی نابخشودنی است/ ‌توطئه‌های دشمن بسیار حقیرانه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی فرهادی عصر امروز در گردهمایی هیئت «عاشقان ولایت» شاهرود اظهار کرد: شأن مردم ایران این است که رئیس جمهوری داشته باشند که او نیز برای ملت حماسه‌آفرینی کند.

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین افزود: توطئه‌های دشمن بسیار حقیرانه است و این را به استناد تاریخ می‌گوییم.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امروز ایران به عنصری تاثیرگذار در مناسبات و معادلات منطقه تبدیل شده و دشمن می‌خواهد این قدرت را بشکند.

فرهادی با اشاره به چگونگی خلق حماسه با توجه به توطئه‌های دشمنان گفت: عامل ولایت‌مداری و تبعیت از فرمایشات ولایت فقیه به عنوان سکان‌دار انقلاب یکی از مهمترین راه‌های خلق حماسه است.

وی افزود: بنا به سخن امام صادق (ع) نماز، زکات، روزه،حج و ولایت پنج پایه اسلام است که افضل این‏ها ولایت است، چرا که ولایت کلید بقیه است و ولایت دلیل و راهنماست که بقیه آنها درست انجام شود.

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عوامل دیگر در تحقق حماسه سیاسی در کشور بیان کرد: داشتن بصیرت و آگاهی، حضور به موقع و به اندازه در صحنه، اخلاص و نیت الهی داشتن و حفظ وحدت و انسجام از دیگر عوامل تحقق حماسه است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی روز خاطرنشان کرد: اگر همه این عوامل دست در دست یکدیگر دهند مطمئناً و قطعاً حماسه سیاسی رخ خواهد داد و دشمنان زبون و خار خواهند شد.

فرهادی با اشاره به خلق حماسه گفت: شما فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و کانون‌های بسیج و مربیان صالحین باید در این مورد عمل کنید و ما مامور به تکلیف هستیم نه نتیجه.

وی افزود: شما برادران و خواهران باید با نقشه و برنامه تعیین شده از قبل پیام و مفهوم انقلاب را به سمع و نظر بقیه برسانید و به ابهامات افراد پاسخ دهید.

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: سازمان بسیج عبارت است از ملت ایران و تمامی ملت ایران بسیجی هستند و حضور در انتخابات یک حق و تکلیف و وظیفه است و انسان باید به حقی که به گردنش است، عمل کند و شما باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنید.

فرهادی افزود: عقل به ما حکم می‌کند که از بین خوب و خوب‌تر خودمان خوب‌تر را انتخاب کنیم و از طرفی باید فعالیت دشمن را در بحث انتخابات رصد کنیم تا بتوانیم آگاهی داشته باشیم و فعالیت‌های کاندیداها را نیز دقیقاً رصد کنیم.

وی تصریح کرد: احساس مسئولیت نکردن در برابر این مهم و بی‏تفاوتی در انتخابات جرمی نابخشودنی است و انتخابات به این پیچیدگی خصوصاً در بحث ریاست جمهوری تاکنون نداشته‌ایم و در نهایت انتخاب اصلح است.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) با بیان شرایط یک کاندیدای اصلح بیان داشت: اعتقاد عمیق قلبی و عملی به انقلاب، ارزش‌ها و ولایت فقیه، توانمند در اداره کشور، قانون‌مندی، دشمن‌شناسی و دشمن ستیز بودن و اهل باند و جناح نبودن از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور آینده است.

فرهادی با اشاره به نظارت شورای نگهبان در انتخاب افراد واجد شرایط برای کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان به کف امتیازات و حداقل امتیازات اکتفا می‌کند و مبنای شورای نگهبان حداکثری نیست و ملت باید به حداکثر امتیازات کاندیداها رجوع کنند و کسی که نمره‌اش در بحث ولایت یک بود، باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول