اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

انتخابات سالم افتخار نظام اسلامی است/ مردم یزد حماسه‌آفرینی کنند

فرماندار یزد با اشاره به اینکه همه مقدمات در یزد برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند فراهم است، گفت: برگزاری انتخابات سالم، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتخابات سالم افتخار نظام اسلامی است/ مردم یزد حماسه‌آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی‌ بعد از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد انتخابات شهرستان یزد اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات فردا، تاثیرگذاری بسیاری در بعد جهانی دارد و باید تلاش کنیم تا انگیزه کافی برای حضور مردم در انتخابات ایجاد کنیم.

وی افزود: مردم ما همواره در همه انتخابات‌های برگزار شده، حمایت خود را از نظم اسلامی اعلام کرده‌اند و این بار نیز به طور قطع، از کشور و نظام خود با حضوری حداکثری دفاع خواهند کرد.

سیفی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم، سرنوشت‌ساز و حیاتی است، تصریح کرد: مردم ما همچون همیشه مسئولانه پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

وی یادآور شد: انتخابات شوراها نیز حائز اهمیت است و نباید تحت‌الشعاع قرار گیرد زیرا مردم همانگونه که سرنوشت کشورشان را با انتخاب رئیس جمهور رقم می‌زنند، مدیریت شهر خود را نیز به اعضای شورای شهر می‌سپارند.

سیفی ادامه داد: مردم به ویژه مردم دارالعباده یزد همانطور که در راهپیمایی 9 دی، 22 بهمن و بقیه صحنه‌های انقلاب حضور موثر داشتند، در این انتخابات بزرگ نیز حضور دشمن‌شکن خواهند داشت و بار دیگر به دنیا اعلام خواهند کرد که جمهوری اسلامی ایران، خود برای خود تصمیم می‌گیرند و این بار نیز پشت سر ولایت و تابع ایشان حرکت خواهند کرد.

فرماندار یزد از مردم شهرستان دارالعباده یزد دعوت کرد تا در روز 24 خرداد ماه بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و دشمنان بزنند.

سیفی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری افزود: انتخابات می‌تواند نقطه اوج تحقق حماسه سیاسی در این سال باشد.

وی با تأکید به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات در تحولات داخلی و بین‌المللی تأثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب از مدت‌ها قبل با انواع تحریم‌ها و تهدیدها خواستار به چالش کشیدن ایران اسلامی بوده‌اند ولی در 24 خردادماه شاهد خواهیم بود که ملت بصیر و قهرمان ایران با آگاهی و حضور خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی را به دهان مستکبران خواهند زد.

انتهای پیام/2464/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول