اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌های دانشگاه علوم پزشکی و امام خمینی (ره) صورت گرفت

دعوت از فرهیختگان و دانشگاهیان برای حضور پرشور در انتخابات

دانشگاه‌های علوم پزشکی و بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در بیانیه‌های جداگانه از فرهیختگان و دانشگاهیان برای حضور پرشور و پررونق در انتخابات دعوت کردند.

دعوت از فرهیختگان و دانشگاهیان برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بیانیه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آمده است: بیش از سه دهه ایستادگی ملت بصیر ایران بر آرمان‌‌های سترگ انقلاب، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را که برگرفته از آموزه‌های نورانی اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، به الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌های آزاده بدل کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: اینک پس از عبور از گردنه‌های سخت تاریخی، به فرموده مقام معظم رهبری، بشریت در پیچ بزرگ تاریخی و بسیار مهمی قرار گرفته که ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی باید با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام‌تر از این پیچ بزرگ تاریخی با موفقیت عبور کند.

در بخش دیگری از این بیانیه حضور حماسی و مقتدرانه مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، از مهم‌ترین عوامل پیشرفت ایران اسلامی ذکر شده است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: در شرایط کنونی، حضور افتخارآفرین آحاد مردم با شور و هیجان، پای صندوق‌های اخذ رأی در 24 خرداد ماه مظهر روشنی از حماسه سیاسى است که می‌تواند در آینده کشور؛ امنیت، استقلال، ثروت ملی، اقتصاد و دیگر مسائل مهم آن تأثیر گذارد.

دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با انتشار این بیانیه ضمن تأکید بر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است، از تمامی فرهیختگان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارمندان، با هر جهت‌گیری و سلیقه‌ای دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و پررونق در انتخابات، موجب مصونیت کشور و کاهش طمع بیگانگان برای دست‌اندازی و خباثت شوند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هر فرد با انتخاب اصلح می‌تواند در انقلاب اسلامی نقش و رسالتی مهم و مقتدرانه ایفا کند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان نیز در بیانیه دیگری آورده است: حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، فصل‌‌الخطاب این امر را بسیار روشن فرمودند و بر تک تک افراد جامعه اسلامی واجب دانسته‌اند که با اقتدار هرچه تمام‌تر و پرشور و با شکوه در این آزمون الهی گام برداشته و تیری بر چشم دشمنان و نااهلان نظام بنشانیم.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و توسعه پایدار و توانمندی‌های متعدد کشور در راستای شکل‌گیری فضای مناسب سیاسی، شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است تا پشتوانه‌ای قوی برای حفظ نظام اسلامی و ملت ایران در جوامع بین‌المللی باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امید است بتوانیم با بهره‌گیری از رشادت‌های ملت غیور ایران اسلامی با صلابت و محکم به خاطر ارج نهادن به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران، یاری حق و توفیق الهی رسالت سنگینی را که بر دوش ذخایر این انقلاب از جمله مردان بزرگی که با اتکا به خداوند متعال به این عرصه پا گذاشته‌اند یاری‌گرشان باشیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما دانشگاهیان به منظور خلق حماسه سیاسی در راستای منویات مقام عظمای ولایت با حضور یکپارچه و مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد 92 ضمن تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهیدان و تجدید عهد با ولایت مطلقه فقیه و دعوت عموم مردم انقلابی و غیور به این مشارکت با تثبیت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشت محکمی بر دهان کوردلان و خیال‌پردازان داخلی و خارجی خواهیم زد.

انتهای پیام/2667/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول