اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

انتخابات نقطه سیادت ایرانیان است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: انتخابات به عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی در کشورمان نقطه سیادت و برتری‌جویی مردم ایران در برابر زورمداران دنیا است.

انتخابات نقطه سیادت ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری اصل عصر امروز در همایش حضور آگاهانه در انتخابات در اردبیل اظهار داشت: ما در حساس‌ترین مقطع سعی و تلاشمان را به کار گرفتیم تا جمهوری اسلامی ایران را به قدرت برتر منطقه و فائق بر دشمنان تبدیل کنیم که در این مسیر باید همراهی مردم، ولایتمداری و تبعیت از ارزش‌ها در اولویت باشد.

وی به آمادگی بانوان استان برای حضور پرشور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: زنان ما در تمام شرایط دشوار و حساس اعم از راهپیمایی‌ها، انتخابات و صحنه‌های دفاع از انقلاب در صحنه حاضر بوده و رسالت عظیم خود را به سرانجام رساندند و قطعاً در فردا روزی نیز در کنار کار عبادی به تکلیف سیاسی خود برای خلق حماسه واقعی دست زده و با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دوستداران نظام را شاد و بدخواهان را ناامید می‌کنند.

جعفری اصل خاطرنشان کرد: زنان، دختران و جوانان ولایت‌مدار، فهیم و اندیشمند مناطق مختلف استان با توکل بر خداوند متعال همراه با ایمان عمیق با جدیت و اهتمام، بصیرت و معرفت و شعور سیاسی به عنوان عضوی مؤثر از این مجموعه عظیم انقلابی پرشورتر و با شکوه‌تر از گذشته در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حاضر شده و در عمل به منویات مقام معظم رهبری در صحنه می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اضافه کرد: زنان و دختران استان اردبیل بار دیگر به عنوان حافظان و نگهداران آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی حماسه‌آفرین عرصه سیاست و مایه مباهات و افتخار نظام اسلامی می‌باشند.

وی بیان کرد: ‌این حضور جهادی و سیاسی خانواده‌ها در سراسر کشور جواب محکم بر معادله‌های ظالمانه و غلط غرب و نابودی استکبار جهانی است.

انتهای پیام/62007/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول