اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تأکید کرد

آموزش کشاورزان در کاربرد فن‌آوری‌های هسته‌ای در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بزرگ‌ترین و بهترین شیوه در سال حماسه اقتصادی، آموزش کشاورزان در کاربرد فن‌آوری‌های هسته‌ای در کشاورزی است.

آموزش کشاورزان در کاربرد فن‌آوری‌های هسته‌ای در بخش کشاورزی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با جذب 100 درصدی اعتبارات توسعه بخش کشاورزی می‌توانیم شاهد اشتغال مولد در آذربایجان غربی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال مولد شامل صیانت از شغل به منظور پایداری از آن و همچنین ایجاد اشتغال مستقیم است.

مختاری با بیان اینکه اگر اعتبارات توسعه بخش کشاورزی به صورت 100 درصدی تحقق پیدا کند، 5 هزار و 800 شغل مستقیم در آذربایجان غربی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایجاد اشتغال جدید یکی از دغدغه‌ها و توجهات نظام جمهوری اسلامی به ویژه وزارت جهاد کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: ضمن توجه به پایداری شغل در آذربایجان غربی، صیانت از واحدهای تولیدی استان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی به بسترسازی لازم در ارتباط با اشتغال در بخش کشاورزی آذربایجان غربی تأکید کرد و اذعان داشت: اشتغال جزو مباحث اصلی در خصوص فارغ‌التحصیلان کشاورزی و علاقه‌مندان به فعالیت در این بخش است.

مختاری با بیان اینکه مردم باید بدانند نتایج تزریق اعتبارات در بخش کشاورزی آذربایجان غربی چیست؟ گفت: رسانه‌ها وظیفه سنگینی به دوش دارند و با پر کردن خلأ ارتباطی بین مسئولان و مردم به عنوان بازوان ترویجی کشاورزی عمل می‌کنند.

وی، هدایت‌گری صحیح کشاورزان برای استفاده از آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی و فن‌آوری‌های هسته‌ای را در بهبود کیفیت محصولات کشاورزی مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: بزرگ‌ترین و بهترین شیوه در سال حماسه اقتصادی برای اینکه کشاورزان را به یک جهش اقتصادی برتر وادار کنیم، آموزش کشاورزان در کاربرد فن‌آوری‌های هسته‌ای در کشاورزی است.

انتهای پیام/61010/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول