اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره اعلام کرد

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی چایپاره

فرماندار چایپاره گفت: سال گذشته حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی چایپاره پرداخت شده است.

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی چایپاره

جلیل غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته سهم شهرستان چایپاره در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود که کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان در حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات در حوزه‌های مختلف کشاورزی پرداخت کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان چایپاره در استان آذربایجان غربی در زمینه ارائه و جذب تسهیلات توسعه کشاورزی از نظر درصد رشد داشته و در این زمینه 132 درصد تسهیلات پرداخت کرده که این نشان می‌دهد کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چایپاره 32 درصد بیش از سهم خود تسهیلات در حوزه‌های مختلف کشاورزی پرداخت کرده است.

غفاری افزود: این موضوع نشان می‌دهد کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چایپاره به خوبی عمل کرده و در این زمینه سهم سایر شهرستان‌های استان آذربایجان غربی توسط شهرستان چایپاره جذب شده است.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چایپاره به طور مرتب برگزار می‌شود، تصریح کرد: اخیرا چند مصوبه در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان داشتیم؛ از جمله احداث مجتمع شیلات در این منطقه که احداث آن را با همکاری کارگروه توسعه کشاورزی، شیلات استان آذربایجان غربی، جهاد کشاورزی و مقامات محلی انجام می‌دهیم.

غفاری با اشاره به اینکه مجتمع شیلات و کانال سد آغ‌چای در این منطقه در حال احداث بوده، ادامه داد: بعد از انتخابات بلافاصله درخواست تشکیل جلسه‌ای را کردیم تا این مسائل مورد بررسی قرار گیرد به طوری که زمین‌های بایر و دیمی داریم که آب ندارند و باید به این مناطق تخصیص آب کنیم.

فرماندار چایپاره دامداری و مرغداری را از عمده طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان چایپاره عنوان کرد.

انتهای پیام/61009/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول