اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی سمنان خبر داد

رشد 9 درصدی تولیدات بخش کشاورزی در سمنان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از رشد 9 درصدی تولیدات بخش کشاورزی در استان سمنان خبر داد.

رشد 9 درصدی تولیدات بخش کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سید مجید موسوی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته جهادکشاورزی رئیس، معاونان، مدیران سازمان جهادکشاورزی و ادارات وابسته در آن با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند، گفت: بخش کشاورزی در استان سمنان به عنوان ید واحده در خدمت بهره‏برداران و تولیدکنندگان سخت‏کوش استان است.

وی تصریح کرد: در طول سال گذشته، خدمات خوبی از جمله تسهیلات ارزان‏قیمت و فراوان به کشاورزان پرداخت شده است که عامل مهمی در رونق بخشیدن به تولید و فعالیت در بخش کشاورزی محسوب می‏شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان افزود: در سال گذشته، تولیدات بخش کشاورزی از رشد 9 درصدی برخوردار بوده و بیش از 3 هزار و 200  هکتار توسعه باغ‏ها نیز انجام  شده است.

موسوی افزود: ساماندهی وضع پسته استان سمنان با اولویت شهرستان دامغان با تخصیص 500 میلیارد ریال  اعتبار از مصوبات دور چهارم سفر نیز از برنامه‏های اولویت‏دار و محوری بخش کشاورزی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست در سخنان کوتاهی، تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی مزار آنها، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری  همایش فرهنگ و مدیریت جهادی را از مهم‏ترین برنامه‏های فرهنگی در هفته جهادکشاورزی در سمنان ذکر کرد.

انتهای پیام/2249/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول