اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین عنوان کرد

تحقق اشتغالزایی در بخش کشاورزی با کمترین اعتبار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با کمترین اعتبارات در بخش کشاورزی، می‌توان به اشتغالزایی و افزایش ثروت تحقق بخشید.

تحقق اشتغالزایی در بخش کشاورزی با کمترین اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمدرضا صفری امروز در مراسم افتتاح انتقال آب کشاورزی مزرعه جیرقلان روستای قشلاق شهرستان آبیک با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: در طول مدت شش سالی که در استان قزوین حضور دارم، پروژه‌ انتقال آب کشاورزی به طول شش هزار و 300 را افتتاح نکرده بودم.

وی افزود: انتقال آب کشاورزی مزرعه جیرقلان روستای قشلاق شهرستان آبیک از داخل مزارع کوچک متصل به هم و از درون روستا کار بسیار دشواری است و بیانگر این امر است که کشاورزی از ظرفیت بالایی در این روستا برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: پروژه انتقال آب کشاورزی مزرعه جیرقلان روستای قشلاق شهرستان آبیک، نشانه این است که با هزینه کم می‌توان ایجاد اشتغال و افزایش ثروت کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: بهره‌برداران مزرعه جیرقلان باید توجه داشته باشند که با استفاده از شیوه‌های نوین، مبارزه با آفات و بیماری‌ها و رعایت مراحل کاشت، داشت و برداشت می‌توان به تولید بیشتر دست یابند.

صفری بیان کرد: همت مسئولان استان قزوین بر آن است که رفاه، آسایش و امنیت کشاورزان را فراهم کنند چراکه کشاورزان در عزت و استقلال کشور نقش کلیدی دارند.

وی اضافه کرد: نگاه مسئولان استانی به بخش کشاورزی نگاهی ارزشمند و ویژه است.

گفتنی است، انتقال آب کشاورزی مزرعه جیرقلان با شش هزار و 300 متر لوله‌گذاری پلی‌اتیلن، 240 هکتار از اراضی کشاورزی روستای قشلاق اعم از اراضی گندم، جو، صیفی‌جات و ذرت را زیر پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/77006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول