اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

تأمین امنیت غذایی مردم سیاست اصلی بخش کشاورزی باشد

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: تأمین امنیت غذایی مردم باید محور اساسی و سیاست اصلی بخش کشاورزی باشد.

تأمین امنیت غذایی مردم سیاست اصلی بخش کشاورزی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در جمع مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی استان گفت: با تنوع اقلیم آب و هوایی و نحوه درست مدیریت بخش کشاورزی و دامپروری، استان قزوین در این بخش دارای جایگاه خوبی در سطح کشور است.

وی افزود: تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) در رشد و توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی تأثیر بسزایی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با سفارش به مسئولان در انجام دقیق و اجرای صحیح امور بخش کشاورزی عنوان کرد: کشاورزی به لحاظ تأمین مواد غذایی مورد نیاز مردم جامعه یکی از شغل‌های مقدس الهی است و کار مسئولان این بخش نوعی عبادت محسوب می‌شود.

باریک‌بین با اشاره به تقارن هفته جهاد کشاورزی با انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی عنوان کرد: مردم باید به دشمنان اسلام بفهمانند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان تأکید کرد: مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را خنثی و حماسه سیاسی پرشکوهی خلق می‌کنند.

نیمی از اقتصاد کشور به بخش کشاورزی وابسته است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین نیز به فعالیت‌های بخش کشاورزی این استان اشاره کرد و گفت: بخش کشاورزی نقش اساسی و بی‌بدیلی در اقتصاد و امنیت غذایی کشور دارد و در این بخش در سطح استان به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

محمدرضا صفری با اشاره به این‌که نیمی از اقتصاد کشور به بخش کشاورزی وابسته است، افزود: با خلق حماسه اقتصادی می‌توان در رشد و پیشبرد اهداف این بخش بیش از گذشته نقش ایفا کرد.

انتهای پیام/2667/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول