اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان:

کانون‌های مساجد جنوب کرمان توسعه یافته است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: امروز شاهد شکوفایی و توسعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان هستیم.

کانون‌های مساجد جنوب کرمان توسعه یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مسعود راوند ظهر امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این سال بهترین حماسه سیاسی را با حضور پرشور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز رقم بزنیم.

وی با اشاره به طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: فراغت به معنای آسایش و رفاه است، در دین اسلام به بحث فراغت بسیار سفارش شده است و امروز غنی‌سازی و بهینه‌سازی اوقات فراغت از شاخصه‌های اصلی ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان است.

راوند با بیان اینکه امروز شاهد شکوفایی و توسعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان هستیم، تصریح کرد: درصد بیشتر این کانون‌ها در جنوب کرمان را کانون‌های روستایی تشکیل می‌دهند و بخشی هم شهری است و تلاش ما این است که فعالیت‌ها در روستاها بیشتر باشد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث اوقات فراغت آنچه مد نظر است اینکه توان خود را در سال جاری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر طرح اوقات فراغت به کار ببریم و در این راستا برنامه‌ریزی لازم انجام و از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری همزمان با ثبت‌نام طرح 1447 افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر نیک‌نفس رئیس دفتر توسعه فعالیت‌های قرآنی جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه رویکرد فعالیت‌های قرآنی به این است که از ظرفیت مساجد برای برگزاری کلاس‌های قرآنی استفاده شود، تعامل جدی بین دفترهای قرآنی و کانون‌های مساجد جنوب کرمان باید ایجاد شود.

وی افزود: هدف انجام کار مذهبی و قرآنی است و در بحث اوقات فراغت اگر بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و هیئت‌های قرآنی تعامل باشد، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

نیک‌نفس تصریح کرد: بیش از 300 مؤسسه قرآنی در سطح شهر داریم که به دلیل مشکل تأمین مکان نمی‌توانند، آن طور که باید فعالیت کنند.

وی خاطر نشان کرد: کار فرهنگی حرکت جمعی می‌طلبد، اگر در مسائل فرهنگی نگاه هم فرهنگی باشد، تأثیر کار در جامعه بیشتر است و اتحاد، اتفاق مهم‌تری در جامعه رقم می‌زند.

انتهای پیام/80002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول