اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-290

علیزاده: قداست مساجد در تبلیغات انتخاباتی حفظ شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر صداقت و حفظ قداست تبلیغات کاندیداها در مساجد مازندران تأکید کرد.

علیزاده: قداست مساجد در تبلیغات انتخاباتی حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده گفت: کاندیداهای شهر و روستا و ریاست جمهوری که مساجد را برای تبلیغات خود انتخاب می‌کنند باید حرمت این اماکن الهی را نگه دارند و هتک حرمتی به مساجد نشود.

وی افزود: قطعاً مساجد در اسلام پایگاه اصلی و محل عبادت و همچنین شکل‌گیری حماسه سیاسی است و در دوران انقلاب و دفاع مقدس، مساجد بهترین پایگاه مردمی برای دفاع از انقلاب و کشورمان بوده است.

علیزاده تأکید کرد: باید همه کاندیداها، نمایندگان و طرفداران آنان نهایت دقت را داشته باشند که احترام به مساجد حفظ شود و هتک حرمت به این اماکن صورت نگیرد و خدای ناخواسته اموال مساجد از بین نرود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: کاندیداها و طرفداران در تبلیغات‌های کاندیداها باید پایبند به قانون باشند و صداقت در گفتار داشته باشند و به ارائه برنامه‌ها بپردازند و از تخریب دیگران که حرام شرعی است بپرهیزند.

علیزاده با اشاره به صدور دستورالعمل و بخشنامه در این باره گفت: با وجود هماهنگی‌های لازم با نمایندگان کاندیداها بعضی از این افراد قانون‌شکنی می‌کنند و قطعاً بدانند کسانی که احترام مساجد را در تبلیغات و سخنرانی کاندیداها نگه نمی‌دارند در بین مردم جایگاه ندارند.

وی با تقدیر و تشکر فراوان از همه هیئت امناء مساجد استان از آنها درخواست کرد تا بر اساس این بخشنامه عمل و از هتک حرمت به مساجد جلوگیری و در حفظ آرامش و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی در ایام تبلیغات کاندیداها دقت کنند.

علیزاده همچنین از همه کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و طرفداران و حامیان آنها و نیز از مسئولان ستادها خواست که در این کار مهم به هیئت‌های امناء مسجد کمک کنند تا خدای ناخواسته باعث تحریک احساسات دینی مردم و خانواده‌های شهدا و امت حزب‌الله نشود.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول