اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد

برگزاری ویژه‌‌برنامه‌های سالگرد رحلت امام (ره) در 30 کانون فرهنگی مساجد همدان

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ویژه‌برنامه‌های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در بیش از 30 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد همدان برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه‌‌برنامه‌های سالگرد رحلت امام (ره) در 30 کانون فرهنگی مساجد همدان

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) و برنامه‌هایی که فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان دارد، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره امام برنامه‌های مختلفی برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی برگزاری نمایشگاه‌های عکس و پوستر در مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد و افزود: برپایی عصر شعر با موضوع امام خمینی (ره) در انجمن‌های ادبی در مجتمع آوینی همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برپایی نمایشگاه کتاب در حسینیه امام (ره) خبر داد و افزود: این نمایشگاه با همکاری مؤسسه «ستاره صبح» برگزار می‌شود.

وی از اهدای بیش از 2 هزار کتاب به زائران مرقد امام خمینی (ره) خبر داد و بیان داشت: بر این اساس 18 هزار کارت ویژه زائران امام (ره) چاپ شده است.

فیض‌منش با اشاره به توزیع اقلام تبلیغاتی در بین ادارات شهرستانی ارشاد یادآور شد: در راستای گرامیداشت سالروز 15 خرداد ماه، نشست‌های فرهنگی و ادبی در این زمینه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس تصویر آفتاب در مجتمع فردوسی تویسرکان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه رحلت امام در بیش از 30 کانون مساجد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در پایان به برگزاری نمایشگاه آثار هنری در ارشاد کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: امشب تعدادی از هنرمندان همدانی به مرقد امام (ره) اعزام می‌شود.

انتهای پیام/89003/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول