اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد

اختصاص 8.1 میلیارد تومان برای احداث مدارس و مساجد مناطق زلزله‌زده دشتی

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت: مبلغ هشت میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی برای احداث مدارس، خانه‌های بهداشت، مساجد زلزله‌زده شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

اختصاص 8.1 میلیارد تومان برای احداث مدارس و مساجد مناطق زلزله‌زده دشتی

علی مقاتلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی در ارتباط با خدمات منطقه ویژه پارس جنوبی در جریان زلزله شنبه اظهار داشت: از ساعت اول وقوع زلزله سازمان منطقه ویژه به ویژه مدیرعامل در منطقه زلزله‌زده حضورداشتند و همه آنچه که از ستاد بحران استان به منطقه ویژه تکلیف شده بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی افزود: مرحله اول کار کمک‌رسانی و همکاری تیم پزشکی با حوزه درمان استان و بحث آواربرداری بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کارها صورت گرفت.

وی ادامه داد: کمک‌های مقام عالی وزارت بخش عمده اجرای آن توسط دستگاه‌های مربوطه خواهد بود، اما اعتبار آن از طرف وزارت نفت تأمین و هزینه می‌شود.

مقاتلی در پاسخ به این سئوال که با وجود فصل گرما، خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان چگونه انجام خواهد شد، تصریح کرد: کار بازسازی کار راحتی نیست و عملیات اجرایی کار سختی است و دوستان و همکاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده‌اند و تمام امکانات را در منطقه مستقر کرده‌اند و پیمانکاران آنها پای کار هستند؛ هرچند که کار بازسازی بسیار دشوار و سخت است، اما بنیاد مسکن دارای تجربیات زیادی در این زمینه است.

وی اضافه کرد: ما امیدوارم هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار بازسازی که حق مردم و در شأن آنهاست، انجام شود.

مقاتلی یادآور شد: برای اسکان موقت با پیگیری حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مهندس نصوری، مدیرعامل پارس جنوبی و توجه ویژه مقام عالی وزارت نفت تعداد هزار دستگاه کانکس در منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی مستقر و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: مبلغ هشت میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی  سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی برای احداث مدارس زلزله‌زده شهرستان دشتی، خانه‌های بهداشت، مساجد اختصاص یافته است.

انتهای پیام/66001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول