اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان:

مساجد در امر انتخابات و بصیرت‌دهی به مردم نقشی اساسی دارند

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان گفت: مساجد در امر انتخابات و بصیرت‌دهی به مردم نقشی اساسی دارند.

مساجد در امر انتخابات و بصیرت‌دهی به مردم نقشی اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: 24 خرداد یک روز مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است و همه باید برای خلق ماسه سیاسی اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با اشاره به نقش مساجد، افزود: مساجد در امر انتخابات و آگاه‌سازی و بصیرت‌‌دهی به مردم نقشی اساسی دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: هر چند تبدیل شدن مساجد به ستاد انتخاباتی یک کاندیدا و استفاده جناحی از آن، صحیح نیست، اما باید به این نکته مهم نیز توجه داشت مساجد در طول تاریخ اسلام، به عنوان پایگاهی ارزشمند برای فعالیت‌های دینی، اجتماعی، فرهنگی و مسائلی از این دست بوده‌اند.

وی گفت: دشمن تلاش خود را در برای کاهش حضور مردم و زیرسئوال بردن سلامت انتخابات به کار گرفته است و ما باید با هوشیاری کامل زمینه حضور مردم و رقابت سالم برای برگزاری این انتخابات را فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با تأکید بر اینکه باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم همه مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی خود را با مساجد درگیر و نزدیک کنیم، تصریح کرد: دشمنان اسلام تمام سعی خود را می‌کنند تا مساجد را به عنوان پایگاه‌های اصلی دینی به حاشیه ببرند و نقش محوری آن را کم‌رنگ سازند تا در جامعه نگاه به مساجد فقط یک نگاه معبدی باشد که در آن فقط عبادت رواج دارد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول