اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

25 هزار نفر در راور واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار راور گفت: در انتخابات دوره گذشته 85 درصد جمعیت شهرستان در امر انتخابات مشارکت داشته‌اند و هم‌اکنون نیز بالغ بر 25 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

25 هزار نفر در راور واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی امروز در همایش فصلی ناظران دفتر نظارت شهرستان راور با اشاره به 24 خرداد ماه و برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در 24 خرداد ماه حماسه عظیم سیاسی رقم می‌خورد که باید با تعامل و همکاری لازم فرصت حضور و مشارکت اقشار جامعه را در این عرصه فراهم آوریم.

وی افزود: در انتخابات دوره گذشته 85 درصد جمعیت شهرستان در امر انتخابات مشارکت داشته‌اند و هم‌اکنون نیز بالغ بر 25 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

شریفی تعداد نامزدهای شوراهای شهر راور را 31 نفر بیان کرد که از این تعداد هفت نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان عضو علی‌البدل شورا تعیین می‌شوند.

فرماندار راور ضمن تاکید بر امانتداری و رعایت قوانین و مقررات انتخابات خواستار مشارکت حداکثری مردم شهرستان در انتخابات شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان راور بیان داشت: همه با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و انتخاب شخص اصلح برای ریاست جمهوری و اشخاص اصلح برای شوراها راه امام راحل و شهدا را ادامه می‌دهیم.

رستمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان راور با ارائه گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته توسط هیئت نظارت شهرستان در زمینه کلاس‌های آموزشی، آمادگی کامل اعضا را برای نظارت دقیق بر برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه اعلام کرد.

علمی سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات استان کرمان نیز پیامبران را به عنوان راه و راهنمای انسان‌ها بیان کرده و ویژگی اساسی بشر را نسبت به سایر موجودات جهان عقل و تدبیر آن دانست.

وی عزت و اقتدار ملت ایران را تبعیت از فرامین رهبری مطرح کرد و گفت: شاخص‌ترین امتیاز برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ولایت‌پذیری است.

انتهای پیام/80012/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول