اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌‌کند

امام جمعه نرماشیر گفت: دشمن از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به این نتیجه می‌رسد که تهدید و تحریم این مردم آب در هاون کوبیدن است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌‌کند

حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را در اهداف خود مایوس و ناامید می‌کند و دشمن را به این نتیجه می‌رساند که محاصره اقتصادی، تحریم و تهدید در روحیه این مردم تاثیر ندارد و هر اقدامی علیه آنها آب در هاون کوبیدن است.

وی افزود: در زمان تبلیغات انتخابات جاری فضای بسیار خوبی بر جامعه حاکم بود و همه تابع قانون بودند و از طریق صدا و سیما نیز کاندیداها نظرات خود را به طور شفاف اعلام کردند.

امام جمعه نرماشیر با انتقاد از بعضی از کاندیداها در انجام مناظرات گفت: در انجام مناظرات بعضی از کاندیداها با سیاه‌نمایی و زیر سئوال بردن خدمات دولت‌های گذشته قصد جلب آرای مردم را داشتند که کار شایسته‌ای نبود.

ایران‌نژاد تصریح کرد: همه آحاد مردم منتظر خلق حماسه سیاسی هستند و امیدواریم روند انتخابات که از ابتدا تاکنون قابل قبول بوده است این چند ساعت باقیمانده نیز به خوبی پشت سر گذاشته شود.

وی تاکید کرد: نقطه ضعفی که می‌توان در زمینه کاندیداهای اصولگرا در این دوره نام برد، عدم ائتلاف است که سبب خرد شدن آرای اصولگرایان می‌شود.

ایران‌نژاد عنوان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که سال گذشته برگزار شد، مردم نرماشیر حضور 100 درصدی داشتند که امیدواریم فردا با خلق حماسی سیاسی یک‌بار دیگر حماسه خلق کنند.

انتهای پیام/80026/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول