اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک استاندار و امام جمعه همدان

انتخابات مظهر اراده ملی و آبروی نظام است

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی ضمن دعوت از مدرم برای حضور در انتخابات، آن را مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی و آبروی نظام خواندند.

انتخابات مظهر اراده ملی و آبروی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی و علی‌محمد آزاد در پیام مشترک از اقشار مختلف مردمی برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده: انتخابات مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی و اراده ملی و آبروی نظام است.

در بخش دیگری از آن می‌خوانیم: در آغاز پنجاهمین سالگرد قیام انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در پانزدهم خرداد ماه سال 42 که مردم‌سالاری دینی را برای ملت آزاده ایران به ارمغان آورد، انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی در آستانه انتخابی دیگر قرار گرفته است.

در ادامه پیام آمده: انتخابات 24 خرداد ماه در شرایطی برگزار می‌شود که با توجه به توطئه‌های آمریکایی ـ صهیونیستی، تبدیل به یکی از شاخصه‌های پیچ تاریخی ملت شده است البته امید واثق داریم که مردم مسلمان و غیور ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای راهبردهای هوشمندانه ایشان به ویژه در تحقق حماسه سیاسی که مظهر آن انتخابات است، از این مقطع مهم تاریخی نیز به سربلندی و عزت عبور خواهد کرد.

در جای دیگری از پیام آمده: بی‌تردید خیال خام دشمنان برای جدایی امت اسلامی از رهبری و دلسرد کردن آنها نسبت به نظام اسلامی با دسیسه‌هایی چون تحریم‌های بی‌سابقه و فشارهای اقتصادی در 24 خرداد ماه با حضور مردم همیشه در صحنه در پای صندوق‌های رای باطل خواهد شد و شکستی دیگر برای جبهه شیطان در برابر امت اسلامی رقم خواهد خورد.

در ادامه آمده: افزایش توطئه‌های غرب علیه ملت مسلمان ایران به دلیل بیداری اسلامی ملت‌ها در جهان با الگوبرداری از انقلاب اسلامی است که تمام موجودیت آنها و متحدان دیکتاتور و خشک‌مغز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه را به خطر انداخته و با چالش جدی مواجه کرده است، هر چند این بار نیز این جبهه شیطانی در برابر پیام حق ملت‌ها، کاری از پیش نخواهد برد و محکوم به شکست است که بخش‌هایی از این شکست در عرصه مقاومت سوریه هویدا شده است.

در بخش پایانی آن آمده: با تبریک اعیاد شعبانیه و دعا برای فرج امام زمان (عج)، منجی عالم بشریت، در روز جمعه 24 خرداد ماه همگام با ملت، بار دیگر با خلق حماسه‌ای سیاسی و انتخاب رئیس جمهوری اصلح، شکست توطئه‌های اخیر دشمنان و سربلندی و عزت مردم ایران در پیروی از ولایت مطلقه فقیه را اعلام می‌کنیم. 

انتهای پیام/89003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول