اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

اخبار انتخاباتی را فقط از منابع رسمی پیگیری کنید/ پرواز 3 بالگرد انتخاباتی بر فراز کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه ممکن است، شایعاتی مبنی بر انصراف بعضی کاندیداها منتشر شود، گفت: مردم به این شایعات گوش ندهند و خبرها را فقط از منابع رسمی پیگیری کنند.

اخبار انتخاباتی را فقط از منابع رسمی پیگیری کنید/ پرواز 3 بالگرد انتخاباتی بر فراز کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: از ساعت هشت صبح امروز تبلیغات کاندیداها ممنوع شد و باید طی امروز و امشب از تخلفات انتخاباتی جلوگیری شود.

وی بیان کرد: تمام دست‌اندرکاران انتخاباتی در استان کرمان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارند و تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: انتخابات در 23 شهرستان، 58 بخش و 6 هزار روستا و آبادی استان کرمان برگزار می‌شود.

کمالی از اختصاص سه بالگرد انتخاباتی برای جمع‌آوری رای مردم در مناطق صعب‌العبور استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: به گونه‌ای در جمع‌آوری رأی‌ها عمل می‌شود که هیچ فردی از رأی ‌دادن محروم نشود.

وی با تاکید بر رعایت قانون از سوی تمام افراد در انتخابات عنوان کرد: رأی‌دهندگان باید 18 سال تمام داشته باشند و برای رای ‌دادن نیازی به کارت ملی نیست، بلکه با کد ملی و شناسنامه می‌توان رأی داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ابراز داشت: یک میلیون و 960 هزار نفر در استان کرمان واجد شرایط رأی دادن هستند و 64 هزار و 261 نفر رأی اولی در کرمان حضور دارند.

کمالی بیان کرد: رأی‌اولی‌های استان کرمان را 32 هزار و 529 پسر و 31 هزار و 732 دختر تشکیل می‌دهند.

وی ابراز داشت: تعداد شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان در دوره چهارم نسبت به دوره سوم 53.31 درصد رشد یافته و اعضای اصلی شوراها هم 54 درصد رشد داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه ممکن است، شایعاتی مبنی بر انصراف بعضی کاندیداها منتشر شود، تصریح کرد: مردم به این شایعات گوش ندهند و خبرها را فقط از منابع رسمی پیگیری کنند.

کمالی از رای‌دهندگان خواست تا اسامی هر 15 کاندیدای شورای اسلامی شهر را بر روی برگه رأی بنویسند و در ابتدای وقت پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

وی اذعان داشت: رأی‌دهندگان از به همراه بردن عکس کاندیداها، بروشور و پارچه‌های رنگی در پای صندوق‌های اخذ رأی خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز کرد: تاکید می‌کنم که مشارکت مردم استان کرمان طی 10 دوره انتخابات بالاتر از متوسط کشوری است و در این انتخابات هم حضور مردم این استان حداقل 70 درصد است.

انتهای پیام/80019/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول