اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

گزارشی از تخلف انتخاباتی در یزد ارائه نشده است

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: تاکنون هیچ گزارشی از تخلف انتخاباتی در سطح استان یزد به ستاد انتخابات استان یزد ارائه نشده است.

گزارشی از تخلف انتخاباتی در یزد ارائه نشده است

جعفر برهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: یزد یکی از کم‌ تخلف‌ترین استان‌ها در زمینه تخلفات انتخاباتی در انتخابات‌های گذشته بوده است و در این دوره از انتخابات نیز تخلفی گزارش نشده است.

وی افزود: برخی تخلفات را نیز نمی‌توان در زمره تخلفات تاثیرگذار دانست و معمولا با تذکر شفاهی به کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی رفع می‌شود.

برهانی یادآور شد: بزرگتر شدن سایز پوسترها از اندازه‌های اعلامی یکی از تخلفاتی است که در نتیجه انتخابات چندان تاثیرگذار نیست اما تذکرات لازم از سوی ستاد انتخابات به متخلفان داده شده است.

وی همچنین با اشاره به آمار انصراف برخی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان کرد: آمار اصلی باید از سوی فرمانداران اعلام شود اما در همه شهرها و روستاها، شاهد انصراف برخی نامزدها از ادامه رقابت انتخاباتی بوده‌ایم.

برهانی تصریح کرد: اسامی این افراد نیز پس از جمع‌بندی اعلام می‌شود تا مردم نیز در جریان قرار گیرند.

به گزارش فارس، در استان یزد در مجموع 3 هزار و 378 نفر در استان یزد نامزد انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند که تعدادی از این افراد از ادامه رقابت انصراف داده‌اند.

انتهای پیام/2464/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول