اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور پای صندوق‌های رای جلوه‌ای از عشق ملت به نظام است

دعوت فرمانداری اهواز از مردم برای حضوری گسترده در انتخابات 24 خرداد

فرمانداری اهواز در بیانیه‌ای تاکید کرد: حضور در پای صندوق‌های رای جلوه‌ای از عشق ملت به نظام است.

دعوت فرمانداری اهواز از مردم برای حضوری گسترده در انتخابات 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، فرمانداری اهواز در آستانه انتخابات یازدهمن دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: حضور در پای صندوق‌های رای همواره جلوه‌ای از عشق ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و وفاداری نسبت به    آرمان‌های بنیانگزار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده است و مردم ایران ثابت نموده‌اند برخلاف خواسته‌های دشمنان انقلاب، در هر انتخابات حماسه ای دیگر از حضور و همبستگی را رقم خواهند زد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: انتخابات مظهر تجلی اراده‌ی ملی برای رقم زدن آینده کشور و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه مردمی آگاه و همیشه در صحنه است و انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در روز بیست و چهارم خردادماه فرصت دوباره‌ای است تا ملت ایران علاوه بر مشارکت در تعیین سرنوشت خود، در خلق حماسه سیاسی سهیم شوند؛ چرا که به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مظهر حماسه سیاسی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فرمانداری اهواز از عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه این خطه  دعوت به عمل می‌آورد تا در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"  نامگذاری شده است، با مشارکت پرشور خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی و خلق جلوه‌های بی بدیل حماسه سیاسی، اراده انقلابی خود در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس مبدل سازند.

انتهای پیام/72008/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول