اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

110 صندوق ‌‌در راور آرای مردم را اخذ می‌کند

فرماندار راور گفت: در شهرستان راور تعداد 110 صندوق اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد 39 شعبه اخذ رأی ریاست جمهوری و 71 شعبه اخذ رأی شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

110 صندوق ‌‌در راور آرای مردم را اخذ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در جلسه‌ای با اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت شوراهای اسلامی شهرستان با اشاره به برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: انجام همزمان دو انتخابات بزرگ ملی و محلی یک کار عظیمی است که نیاز به همت مضاعف دارد و باید با تعامل و همکاری بیش از پیش اعضا در راستای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر این حماسه بزرگ تلاش کرد.

فرماندار راور نقش اعضای شوراهای اسلامی را در عمران و آبادانی شهر و روستا مؤثر دانست و بر انتخاب افراد اصلح، کارآمد و فعال به عنوان عضو شورای اسلامی تاکید کرد.

وی گفت: در شهرستان راور تعداد 110 صندوق اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد 39 شعبه اخذ رأی ریاست جمهوری و 71 شعبه اخذ رأی شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

شریفی از تعداد بالغ بر 25 هزار نفر واجدالشرایط رأی دادن در شهرستان خبر داد و مشارکت و حضور گسترده اکثر جامعه و مردم شهیدپرور در این انتخابات که حماسه واقعی باشد را خواستار شد.

شریفی همچنین در جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب اخذ ر‌أی با اشاره به نامگذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: برای تحقق حماسه عظیم سیاسی 24 خرداد ماه باید همه امکانات، دست‌اندرکاران و آحاد مردم در کنار هم قرار گرفته و با حضور پرشور و گسترده خویش این حماسه بزرگ را خلق کنند.

فرماندار راور افزود: از آنجا که امانتداری تکلیف و وظیفه اساسی اعضای شعب است، باید از هر گونه عملکرد سلیقه‌ای اجتناب ورزیده و با رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی برای برگزاری و سلامت هر چه بیشتر آن تلاش کنند.

انتهای پیام/80012/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول