اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد

به‌کارگیری 205 ناظر تولیدات کشاورزی در آذربایجان غربی

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سال جاری 205 ناظر تولیدات کشاورزی در آذربایجان غربی توسط سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به‌کارگیری می‌شوند.

به‌کارگیری 205 ناظر تولیدات کشاورزی در آذربایجان غربی

امیرعلی مرشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای قانون استخدام ناظرین تولیدات کشاورزی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: سال جاری 205 نفر در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به عنوان ناظر استخدام می‌شوند.

وی با اشاره به استخدام 10 هزار نیروی جدید با عنوان ناظر در وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: سهم آذربایجان غربی از این تعداد در سال گذشته 138 نفر و در سال جاری 126 نفر است.

مرشدی از استخدام افراد غیر ناظر و متخصص در سایر رشته‌ها از جمله کشاورزی، دام‌پروری، حسابداری، کامپیوتر، امور اداری و ... در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: سال جاری 67 نفر در این زمینه پس از برگزاری آزمون و مراحل گزینش، جذب می‌شوند.

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به ثبت نام متقاضیان استخدام در سامانه فراگیر ثبت نام ناظرین بخش کشاورزی و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: تاکنون یک هزار و 500 نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: افراد پس از ثبت‌نام در سامانه می‌توانند با دریافت کد رهگیری از تشکیل پرونده خود مطمئن شوند.

مرشدی به تایید پرونده 300 نفر از ثبت‌نام کنندگان در سامانه اینترنتی توسط کمیته استخدام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اشاره کرد و ابراز داشت: این افراد در صورت گذراندن مراحل گزینش از محل سهمیه استخدام سال 91 جذب سازمان خواهند شد.

وی ادامه داد: افرادی که قبلاً در آزمون ورودی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی شرکت کرده و دارای 30 ماه سابقه کار مرتبط هستند، از شرکت در آزمون استخدامی معاف هستند.

انتهای پیام/61010/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول