اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

تصویب قانون تمرکز وظایف جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی

مدیر منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی از تصویب و ابلاغ قانون تمرکز وظایف جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تصویب قانون تمرکز وظایف جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی

منصور خاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بر اساس این قانون، مأموریت تجارت در بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی سپرده می‌شود.

وی افزود: تجارت و بازرگانی بخش کشاورزی اعم از واردات و صادرات، تعرفه‌های محصولات کشاورزی و تمامی تعرفه‌هایی که مرتبط با محصولات کشاورزی است به جهاد کشاورزی واگذار شده است.

مدیر منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، ارتقای سطح جهاد کشاورزی برای انجام قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی را یکی از ضرورت‌های کنونی جهاد کشاورزی ذکر و عنوان کرد: اجرای قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی یکی از اولویت‌های سال جاری است.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی به عنوان سیاست‌گذار و متولی برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت، این مأ‌موریت را بر عهده دارد متذکر شد: طبیعی است که تشکل‌های این بخش از افراد صلاحیت‌دار برای انجام عملیات بازرگانی کلان استفاده کنند

خاکی در ادامه از پایان اجرای طرح هم‌ترازی احکام شهدا و رزمندگان جهادی در مهندسی جنگ جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با پایان طرح هم‌ترازی احکام شهدا و رزمندگان جهادی در مهندسی جنگ جهاد کشاورزی در آینده نزدیک، نشان عالی ایثار شجاعت توسط مقام معظم رهبری تقدیم فرماندهان ارشد مهندسی جنگ جهاد کشاورزی شود.

وی بیان داشت: با پایان اجرای طرح هم‌ترازی احکام شهدا و رزمندگان جهادی در مهندسی جنگ جهاد کشاورزی، تمامی ایثارگران جهاد کشاورزی بر اساس مأموریت‌های محول شده به آنان بر اساس قانون از امتیازات قانونی خود بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2406/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول