اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

افتتاح 18 طرح تولیدی و عمرانی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 18 طرح تولیدی و پروژه عمرانی با اولویت بخش‌های توسعه‌ای کشاورزی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 18 طرح تولیدی و عمرانی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در اردبیل

عادل عبد‌ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از امروز و با آغاز هفته جهاد کشاورزی شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی خواهیم بود که از آن جمله افتتاح 12 طرح تولیدی و شش پروژه عمرانی است که با 106 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان و با حضور مسئولان ارشد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد:‌ البته به دلیل فضای غالب سیاسی و انتخاباتی عمده برنامه‌های گرامیداشت این ایام از شنبه آغاز می‌شود و ما سعی خواهیم کرد برنامه‌های متنوع تجلیل از کشاورزان نمونه و زارعان برتر و همچنین فعالان این بخش را بعد از فروکش کردن تب و تاب انتخابات برگزار کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با یادآوری اینکه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی فعالان بخش کشاورزی نیز رسالت سنگینی در خلق حماسه عظیم سیاسی و اقتصادی دارند، افزود: در گام اول جمعه این هفته کشاورزان و فعالان این بخش هم‌پا با سایر اقشار به پای صندوق‌های رای می‌روند و با بصیرت کامل به کاندیدای اصلح رای داده و اداره کشور را به دست یک رئیس جمهور توانمند و شجاع می‌سپارند.

عبد‌ایمانی ادامه داد: در کنار خلق این حماسه عظیم سیاسی باید دولت آینده با همراهی و همکاری فعالان بخش‌های مختلف بکوشد حماسه اقتصادی را که از مطالبات حقیقی مقام معظم رهبری است رقم بزند.

ضریب امنیت غذایی در بخش کشاورزی 92 درصد است

این مسئول در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد‌: بخش کشاورزی تامین کننده امنیت غذایی است که البته ضریب امنیت غذایی در کشور ما با 92 درصد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و انتظار می‌رود همچنان فعالان این بخش در ارتقای این مولفه کوشش کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل بیان داشت: دشمنان ما در یک جنگ ناخواسته دیگر قصد غافلگیر کردن ملت ایران با تحریم و تهدید اقتصادی را دارند که باید به هوش باشیم تا اجازه ندهیم در این جنگ خطری متوجه ما شود.

عبد‌ایمانی یادآور شد: فعالان بخش کشاورزی و تولید‌کنندگان در حقیقت سربازان و سرداران خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن هستند و هر چقدر در سنگر تولید حضور مقتدرانه داشته باشیم فاتح این میدان خواهیم بود.

وی از افتتاح 18 طرح و پروژه تولیدی و عمرانی در استان با سرمایه‌گذاری 106 میلیارد تومان همزمان با هفته جهاد کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه‌ها در حقیقت بخش عظیمی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش کشاورزی را احیا کرده و به شکوفایی می‌رساند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: ما در تامین و تولید دانه‌های روغنی جزو استان‌های شاخص کشور هستیم و اخیراً‌ نیز موفق شدیم به عنوان دومین استان موفق در مبارزه بیولوژیک متناسب با سطح زراعی شناخته شویم.

عبد‌ایمانی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: البته در کاهش بیماری‌ها و استفاده از کود شیمیایی و تولید محصولات سالم و کم دغدغه نیز جزو استان‌های تراز اول کشور هستیم که قطعاً این حرکت‌ها می‌تواند به توسعه پایدار بیشتر و تقویت جبهه تولید کمک موثری بکند.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول