اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

همبستگی ملت ایران تیری بر چشم دشمنان خواهد بود

امام جمعه پلدشت گفت: حضور حماسه آفرین ملت ایران در پای صندوق‌های رای، تیری بر چشم دشمنان ایران خواهد بود.

همبستگی ملت ایران تیری بر چشم دشمنان خواهد بود

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به اهمیت انتخابات روز جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: حضور حماسه آفرین ملت ایران در پای صندوق‌های رای، تیری بر چشم دشمنان ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی توطئه‌های بسیاری برای بی‌رغبت کردن مردم برای شرکت در انتخابات چیده‌اند، خاطرنشان کرد: باید هوشیار بود که این تمام ماجرا نیست و وقتی فردا شاهد حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای شدند، سعی خواهند کرد با تخریب انتخابات پرشور برگزار شده، به گوشه‌ای از اهداف خود دست یابند، که ملت ایران بدون شک همانند سابق تک تک توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

دوزدوزانی افزود: در این برهه حساس، وظیفه سردمداران نظام، انقلاب و مسئولان اجرایی کشور آگاهی دادن به مردم در ارتباط با حضور سبزشان در پای صندوق‌های رای و کنترل اوضاع سیاسی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه حضور ایرانیان، فردا در پای صندوق‌های رای، سبب حفظ استقلال و سربلندی کشور خواهد شد، افزود: این حماسه سیاسی که فردا توسط مردم ایران رقم خواهد خورد سبب سرافکندگی دشمنان و یاس و ناامیدی آنان خواهد شد.

دوزدوزانی اضافه کرد: همه ما یکپارچه در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم تا به همه ثابت کنیم هنوز هم همبستگی‌ ملت ایران، تیری است در چشم دشمنانی که چشم طمع بر خاک پاک آن دوخته‌اند و این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

انتهای پیام/61009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول