اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند:

دشمن را با انتخاب رئیس جمهور اصلح ناامید کنیم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند گفت: ترغیت و تشویق ملت در خلق حماسه‌ای دیگر در 24 خرداد از وظایف اصلی ما است تا با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری دشمنان را بار دیگر ناکام کنیم.

دشمن را با انتخاب رئیس جمهور اصلح ناامید کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام حسن جعفری در مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) در نمازخانه سپاه زرند با تبریک اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: وظیفه‌ای که امروز بر دوش من و شما قرار دارد، ترغیب و تشویق ملت در خلق حماسه‌ای دیگر در 24 خرداد است و باید با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری دشمنان را بار دیگر ناکام کنیم.

وی ابراز داشت: ائمه اطهار (ع) بزرگ پاسدارانی بودند که خودشان را فدای اسلام کردند و اگر فداکاری آن‌ها نبود، اسلام به دست ما نمی‌رسید.

جعفری گفت: طی تاریخ یک هزار و 400 ساله بعد از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) سلاطین می‌خواستند که اسلام را از بین ببرند، اما انقلاب اسلامی با زحمات ائمه اطهار (ع) و علمای بزرگ اسلام در تاریخ به ثمر رسید و انقلاب اسلامی ایران نتیجه اهداف و زحمات انبیا و ائمه معصوم (ع) است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند افزود: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مخالفت و دشمنی خود را آغاز کردند، بنابراین باید از این انقلاب محافظت کرد.

جعفری تصریح کرد: سپاه و بسیج بهترین ارگانی بود که حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل آن را برای حفاظت از این انقلاب و دستاوردهای آن داد و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به طرق مختلف به مبارزه با این نظام و انقلاب آمدند و هر بار نیروهای انقلاب به ویژه سپاه و بسیج به مقابله با آنها برخاستند.

وی اذعان داشت: امروز که دشمن به این نتیجه رسیده است، اسلام را دیگر با جنگ نظامی نمی‌توان شکست داد، بنابراین تاکتیک جنگ را به شیوه جدید یعنی جنگ نرم تغییر داده است و از درون نظام با وسایل مدرن در حال فعالیت است که باید مواظب باشیم و وظیفه اصلی سپاه و بسیج مبارزه با جنگ نرم و تهاجم دشمن است.

این مسئول عنوان کرد: سپاه باید برنامه‌ریزی‌های دشمن را رصد کند و نسبت به آن برنامه‌ریزی کند و امروز وظیفه سپاه بسیار سنگین است و باید مراقب و مواظب باشد.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: ما باید برای خانواده خود برنامه‌ریزی کنیم و برای آنها وقت بگذاریم که این توصیه امام خامنه‌ای خطاب به همگان به ویژه پاسداران است که از راه اصلی منحرف نشویم.

انتهای پیام/80022/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول