اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ حجت‌الاسلام روحانی:

رئیس جمهور باید اجماع مسئولان عالی‌رتبه را به دست آورد

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور باید بتواند با تدبیر اجماع مسئولان عالی‌رتبه را به دست آورد، من در برابر همه رؤسای قو‌ا و بزرگان نظام سر تواضع فرود می‌آورم و با اجماع‌نظر کار می‌کنم.

رئیس جمهور باید اجماع مسئولان عالی‌رتبه را به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز در جمع هواداران خود در تالار تلاش شهر کرمان اظهار داشت: سلام بر شما قهرمانان، سلام بر همه دختران و پسران، سلام بر کرمان قهرمان، سلام بر همه شهیدان بزرگ این سرزمین به ویژه شهید باهنر، سلام بر همه بزرگان این استان به ویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سلام بر سید‌ محمد‌ خاتمی‌ و سلام بر همه قهرمانان هشت سال دفاع مقدس به ویژه لشکر قهرمان ثارالله. 

وی ادامه داد: من شهامت‌های این لشکر را در هشت سال دفاع مقدس از نزدیک مشاهده کردم؛ سلام بر همه بزرگانی که برای دفاع از کشور تلاش کردند. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: این جا کرمان است که می‌گویند آسمان صافی دارد، اما نمی‌دانند دل مردم این سرزمین از آسمان صاف‌تر است.  

روحانی تصریح کرد: می‌گویند آسمان کرمان پر از ستاره‌های زیبا است، اما نمی‌دانند چند برابر آن در شهرها و روستای این استان پر از ‌ستاره است. 

وی عنوان کرد: به روز سرنوشت نزدیک می‌شویم، می‌دانم کرمان بزرگترین استان ایران از لحاظ وسعت است، می‌دانم این سرزمین بهشت معادن ایران است، می‌دانم هند ایران در این استان است، می‌دانم اگر یک میلیارد تسهیلات در اختیار باغداران و کشاورزان این استان گذاشته شود، نعمت‌های آن همه منطقه را فرا می‌گیرد.  

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: می‌دانم که اگر مشکل آب در این استان رفع‌، آبیاری علمی ‌و کارخانه‌های جنبی تأسیس شود، استان کرمان بهشت رنگین ایران می‌شود. 

روحانی ابراز داشت: دولت تدبیر و امید‌، برای ساماندهی کشور به جای تصدی‌گری دولت کار را به انجمن‌های حرفه‌ای و نظام‌های صنفی واگذار می‌کند، همه چیز را به دست شما ایجاد می‌کنم. 

وی اذعان داشت: دولت تدبیر و امید، رهنمودهای رهبری و مشورت‌های حکیمانه هاشمی رفسنجانی و خردورزی سید محمد خاتمی را سرمایه اصلی دولت خود می‌داند. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: رئیس جمهور با رأی‌ شما انتخاب می‌شود، من می‌دانم شما از بیکاری رنج ‌می‌برید، دولت شما رونق را به اقتصاد باز می‌گرداند، دولت شما به مشکل کارگران، اصناف، کارآفرینان توجه دارد، دولت شما می‌داند شما جوانان آزادی می‌خواهید. 

روحانی تأکید کرد: زنان ما، دختران ما عفت را در زندگی می‌شناسند، آن قدر به خاطر مسائل جزئی مزاحم دختران ما نشوید. 

وی اضافه کرد: با وحدت، اتحاد، همدلی و پایان دادن به شکاف‌های عمیق حزبی و جناحی، ایجاد نوعی وحدت و اجماع در میان مسئولان عالی رتبه نظام خواهیم داشت. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: رئیس جمهور باید بتواند با تدبیر اجماع مسئولان عالی رتبه را به دست آورد، من در برابر همه رؤسای قو‌ا و بزرگان نظام سر تواضع فرود می‌آورم و با اجماع‌نظر کاری می‌کنم که محیط امنیتی از بین برود.

روحانی در پایان خاطر نشان کرد: آن وقت که فضای فرهنگی و سیاسی شد و فضای امنیتی به انزوا فرستاده شد، زندان‌های ما خلوت می‌شود.

انتهای پیام/80017/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول