اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد اعلام کرد

رقابت 700 کاندیدای انتخابات شوراها در عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد گفت: امسال در شهرستان عنبرآباد بیش از 700 نفر کاندیدای شورای شهر و روستا هستند و همه برای این آمده‌اند که حماسه سیاسی به بهترین نحو ممکن رقم بخورد.

رقابت 700 کاندیدای انتخابات شوراها در عنبرآباد

ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: با همکاری تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی شهرستان و استان و هماهنگی کامل، تمام امکانات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در شهرستان عنبرآباد مهیا است.

وی افزود: مردم شهرستان عنبرآباد در تمام صحنه‌ها حضور پرشور داشتند به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی پشتیبانی خود را از نظام و ولایت ثابت کردند و در انتخابات گذشته مردم این شهرستان بالای 90 درصد مشارکت داشتند.

وی عنوان کرد: دشمنان نظام چشم طمع به این انتخابات دوختند تا حضور مردم در صحنه انتخابات کم‌رنگ باشد اما مردم همیشه هوشیارانه عمل و در سرنوشت خود شرکت کردند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی از طرف مقام معظم رهبری گفت: تمام مردم باید در تحقق یافتن این شعار تلاش کنند و با عظمت و شکوه خاصی در انتخابات شرکت کنند.

مشایخی خاطر نشان کرد: امسال در شهرستان عنبرآباد بیش از 700 نفر کاندیدای شورای شهر و روستا هستند و همه برای این آمده‌اند که حماسه سیاسی به بهترین نحو ممکن در شهرستان عنبرآباد رقم بخورد.

انتهای پیام/80005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول