اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری:

ستادهای انتخابات روز پنج‌شنبه تعطیل شوند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری گفت: تجربه سال 88 نشان داد که باید تمامی ستادهای انتخابات در روز پنج شنبه تعطیل شود و هیچ ستادی فعال نباشد.

ستادهای انتخابات روز پنج‌شنبه تعطیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در حال حاضر اکثر نظام‌های سیاسی دنیا با برگزاری انتخابات شکل می‌گیرد و انتخابات راهکار تعیین سرنوشت کشور است، بنابراین باید سعی کرد از این راهکار نهایت استفاده مفید را داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات یک فرصت است، گفت: دشمن دقیقا بر روی این فرصت تمرکز کرده و دائما در حال بررسی است که چطور می‌تواند این فرصت را از بین ببرد.

جعفری اعتماد مردم را بزرگ‌ترین سرمایه نظام دانست و خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های برخورداری از یک انتخابات پرشور جلب اعتماد مردم است، مردم با مشاهده فضای آرام و بدون قانون شکنی بیشترین مشارکت را خواهند داشت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری جلوگیری از اسراف را الزامی دانست و گفت: تا جایی که ممکن است از اسراف جلوگیری کنیم، چراکه کشور در وضعیتی نیست که هزینه‌هایی انجام شود که قادر به پاسخگویی آن نباشیم.

وی پالایش در سیستم نظارتی را یکی از راه‌های جلوگیری از تخلفات انتخاباتی برشمرد و ابراز داشت: سعی شود هر فردی که به نوعی به کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها نسبت دارد از شبکه نظارت کنار گذاشته شود تا احتمال هرگونه شایعه و جانبداری از بین برود و این پالایش دائما در حال انجام است.

جعفری ادامه داد: تجربه سال 88 نشان داد که باید تمامی ستادهای انتخابات در روز پنج شنبه تعطیل شود و هیچ ستادی فعال نباشد.

وی از شناسایی 637 هزار و 971 نفر واجد شرایط رأی دادن در استان خبر داد و گفت: نرم مشارکت مردم استان نسبت به سایر استان‌ها همیشه بالاتر بوده است.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول