اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-269

شور و شعور انتخاباتی زمینه‌ساز خلق حماسه‌ای به یادماندنی

با توجه به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، ترویج قانون‌مداری در کنار شور و شعور انتخاباتی زمینه‌ساز خلق حماسه‌ای به یادماندنی از 24 خرداد می‌سازد.

شور و شعور انتخاباتی زمینه‌ساز خلق حماسه‌ای به یادماندنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، این روزها، چهره شهر نکا هم‌چون سایر شهرهای ایران اسلامی پر از نگاه‌ها و لبخندهایی است که در انتظار خدمت به مردم نظاره‌گر رای 24 خرداد هستند که ترویج قانون‌مداری در کنار شور و شعور انتخاباتی باید مورد توجه باشد.

آنچه امروز و در روزهای پایانی در شهرها دیده می‌شود شور و شعور انتخاباتی افرادی است که اگر چه شاید برخی از تبلیغات‌ها، فریادها و بوق‌های ممتد، موجب اذیت و آزار شود اما پایان خوش انتخابی اصلح، کاممان را شیرین می‌کند.

در گزارش میدانی در نکا مشخص شد که اقبال عمومی در انتخابات ریاست جمهوری با اصولگرایان است و با توجه به انصراف دکتر حداد عادل در روزهای پایانی تبلیغات، برخی از مردم بر ائتلاف اصولگرایان بر روی یک گزینه خاص اصرار دارند.

برخی از مردم هم بر این باورند که تعدد کاندیداها در این دوره و وجود سلایق مختلف موجب حضور پرشورتر شده است اما با توجه به عملکردهای مختلف دولت‌ها در دوران مختلف، اقبال عمومی با اصولگرایان بیشتر است.

جنب و جوش و فعالیت بیشتری از سوی مردم و هواداران انتخابات در این روزها و شب‌ها موجب شده است تا مردم در هر نقطه از این شهر، در تاکسی، خیابان، بازار، ادارات و ... سخن از تبلیغات و انتخاب به میان آورند و بحث انتخاب فرد اصلح داغ شود.

ایجاد فضای انتخابات موجب شده تا بسیاری از مردم از فضای رخوت و خموشی خارج شده و در ایجاد شور و نشاط سیاسی و فضای آزاداندیشی تلاش کنند.

فراهم کردن بستر برای گفتمان‌ سیاسی در جای جای شهرها حاکم است و از ستادها گرفته تا کوچه پس کوچه‌های شهر سخن از اتفاق بزرگی است که در 24 خردادماه رخ می‌دهد.

در این راستا رسانه‌های مکتوب، مجازی و دیداری و شنیداری نیز سنگ تمام گذاشته و این روزها بازار انتخابات را داغ‌تر از گذشته کرده‌اند تا مردم با دیدی باز نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند و برای چهار سال آینده سرنوشت این کشور را رقم بزنند.

خلق صحنه‌های به یاد ماندنی توسط مردم در دوره‌های مختلف این انقلاب اتفاق افتاده و در 24 خرداد نیز مردم با خلق حماسه سیاسی، به حق و تکلیف خود عمل می‌کنند و با حضور گسترده خود در انتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/86002/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول