اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-270

رمضانی: بصیرت‌افزایی مهم‌ترین وظیفه سپاه در انتخابات است

فرمانده سپاه نکا گفت: بصیرت‌افزایی در راستای حضور گسترده مردم در انتخابات مهم‌ترین وظایف ما است و همه ما باید در این راستا روشنگری کنیم.

رمضانی: بصیرت‌افزایی مهم‌ترین وظیفه سپاه در انتخابات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی ظهر امروز در جمع خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی نکا اظهار داشت: در طول 34 سال عمر با برکت این انقلاب، ما انتخابات فراوانی را تجربه کرده‌ایم و هر سال نیز بر این افتخارات افزوده می‌شود.

وی بیان داشت: انتخابات این دوره برای افراد داخل و خارج از کشور دارای حساسیت و اهمیت بالایی است و همه ما باید با حضور پر شور و شعور خود برای اعتلای نظام گام برداریم.

رمضانی ادامه داد: همه افرادی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند اصلح و مورد تایید هستند و باید از بین این افراد فرد اصلح‌تر برای اداره امور جامعه انتخاب شود.

فرمانده سپاه نکا گفت: همه ما باید در انتخابات این دوره، با اجرای برنامه‌ها و سخنرانی‌های مختلف شاخصه‌های اصلح را که مد‌نظر رهبری است بازگو کنیم تا مردم بتوانند بر اساس این شاخص‌ها فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: رهبری چهار کلید واژه برای انتخابات ما پیشنهاد داده‌اند که حضور گسترده، انتخاب اصلح، آرامش و امنیت انتخاباتی از این موارد است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رمضانی ادامه داد: آن روز که ما هیچ چیز نداشتیم در برابر دنیا ایستادیم و امروز ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در اوج قدرت است و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند ملت ما را از ادامه راه این انقلاب و اطاعت‌پذیری از رهبری باز دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا ادامه داد: مردم ما همچون گذشته در انتخابات پیش‌رو نیز با بصیرت و آگاهی مشارکت جدی خواهند داشت و با خلق حماسه سیاسی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است زمینه ایجاد دولت کارآمد را فراهم می‌کنند.

وی یادآور شد: در این دوره از انتخابات از تمام گروه‌ها و سلایق وارد شدند، تا مردم در تصمیم‌گیری راحت‌تر باشند و هر شخص با هر سلیقه‌ای بتواند کاندید مورد نظر خود را انتخاب کند و با حضور گسترده مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان بزند.

فرمانده سپاه نکا گفت: مردم ما در تمام صحنه‌های افتخارآفرینی این انقلاب پای کار بوده‌اند و در انتخابات گذشته نیز مشارکت 85 درصدی مردم افتخار بزرگی بود که برخی با ندانم‌کاری‌ها این شیرینی را به کام مردم تلخ کردند.

رمضانی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب عقب‌نشینی دشمن از مواضع مختلف خود می‌شود و این مسئله در 24 خرداد توسط مردم ظهور و بروز می‌کند.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول