اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد

انتخاب فرد اصلح با شاخص‌های امام راحل مهم‌ترین مرحله انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوش گفت: انتخاب شخص اصلح با شاخص‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری را از مهم‌ترین مراحل انتخابات ریاست جمهوری دانست.

انتخاب فرد اصلح با شاخص‌های امام راحل مهم‌ترین مرحله انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری بعداز ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه جهان سلطه به سردمداری آمریکا و کشورهای اقماری با نگاه ویژه به انتخابات ایران نگاه می‌کنند، افزود: این کشورها با یک نگاه عادی به انتخابات ایران اسلامی نمی‌نگرند، بلکه تمام زوایا و ابعاد آن را مورد نظر قرار می‌دهند و طبق آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: قطعا نظام سلطه در اتاق‌های فکر خود برای اینکه مردم حضور حماسی در انتخابات نداشته باشند و کسانی که انتخاب شوند، استکبار ستیز نباشد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.

وی تاکید کرد: جهان سلطه به سردمداری آمریکا و کشورهای اقماری آنها با یک نگاه عادی به انتخابات ایران اسلامی نمی‌نگرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ایران هیمنه جهان استکبار را شکسته است، تاکید کرد: با توجه به نقش مهم ایران در تاریخ که به عنوان الگو در استقلال‌طلبی و نظام مردم سالاری‌دینی و بیداری اسلامی به جهان معرفی شده است، قطعا استکبار برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای مخدوش کردن انتخابات دارد.

صفایی‌بوشهری هوشیاری و درایت و توجه به هدایت‌های رهبری که تعیین کننده است را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید در انتخابات روز جمعه 24 خرداد حضور حماسی خود را نشان دهیم، چراکه شکست جهان سلطه، اقتدار و افتخار ایران اسلامی با نشان دادن خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی رقم می‌خورد.

وی انتخاب شخص اصلح با شاخص‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری را از مهم‌ترین مراحل انتخابات ریاست جمهوری دانست و تصریح کرد: در این عرصه می‌توان گفت انتخابات در ایران اسلامی سالم‌ترین و آزادترین انتخابات در جهان است، چراکه قرار گرفتن رسانه ملی در اختیار کاندیداها با سلایق و نظرات گوناگون نشان از سالم و آزاد بودن انتخابات در ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: مردم وفادار روز جمعه با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه‌َای خلق خواهند کرد که جهان استکبار و ایادیش برای همیشه فکر توطئه و ترفند برای مردم در سر نپرورند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول