اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری خبرگزاری فارس و موسسه طلوع اندیشه مازندران

مناظره انتخاباتی نامزدهای شورا در محمودآباد برگزار می‌شود

مناظره انتخاباتی نامزدهای شورای شهر محمودآباد با همکاری مشترک خبرگزاری فارس و موسسه طلوع اندیشه مازندران برگزار می‌شود.

مناظره انتخاباتی نامزدهای شورا در محمودآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مناظره انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر این شهرستان به همت موسسه طلوع اندیشه مازندران و خبرگزاری فارس امروز در محل کتابخانه عمومی محمودآباد برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه مردم نهاد طلوع اندیشه مازندران در این باره گفت: این موسسه با هدف بالا بردن سطح بینش شهروندان در تعیین درست سرنوشت‌شان این جلسه پرسش و پاسخ را برگزار می‌کند.

رحمان مسعودی با اشاره به برگزاری چندین همایش موفق از سوی موسسه همچون تجلیل از جوانان فرهیخته و همایش نوبت من که بسیار مورد توجه جوانان محمودآبادی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کارگروه‌های مختلفی در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی در این موسسه شکل گرفته است که در آن جوانان فرهیخته و تحصیل کرده با ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب به دنبال مشارکت در شهرشان هستند.

وی درباره کم و کیف برنامه امروز عنوان داشت: هر یک از کاندیداها در دقایق کوتاه اولیه درباره سوابق و انگیزه حضور خود صحبت می‌کنند و در بخش دوم پاسخ به سوالات جوانان و حاضران در جلسه که به صورت شفاهی و یا کتبی این سوالات مطرح می‌شود.

مسعودی عمده سوالات بخش دوم را درباره تببین بیشتر شعارها، اهداف، برنامه‌ها و چشم انداز هر یک از نامزدها دانست و گفت: در بخش سوم که مهم‌ترین بخش جلسه پرسش و پاسخ است به طرح سوالات خبرنگار خبرگزاری فارس می‌رسیم که در آن سوالات نماینده افکار عمومی از نامزدها مطرح می‌شود که به نظر بازخورد خوبی در سطح شهر خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه طلوع اندیشه مازندران در پایان اظهار داشت: قبل از شروع تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات چهارم شوراهای اسلامی شهر محمودآباد این موسسه رسما خواستار برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در سالنی به مراتب بزرگتر برای حضور بیشتر مردم بود.

مسعودی ابراز امیدواری کرد برگزاری اینگونه جلسات برای بالا رفتن میزان آگاهی و اندیشه مردم است که امیدواریم این امر محقق شود.

انتهای پیام/86013/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول