اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

انتخابات موجب پویایی و ایجاد وحدت در کشور می‌شود

امام جمعه ابهر گفت: انتخابات موجب پویایی و ایجاد وحدت در کشور می‌شود.

انتخابات موجب پویایی و ایجاد وحدت در کشور می‌شود

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروزه می‌بینم که تحرکات نظام سلطه بیشتر شده است و اگر این تحرکات نظام سلطه را بررسی کنیم، متوجه می شویم که انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یک نقطه عطفی برای کشور بوده و بسیار با اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت انتخابات از این باب است که در حال حاضر این رویداد بزرگ محل سناریوهای مختلف علیه نظام تبدیل شده است و دشمنان با مدل‌های جدید دشمنی در تلاش برای مایوس کردن مردم در راستای حضور در پای صندوق‌های رای هستند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع برای دشمنان حضور کمرنگ مردم در انتخابات است، افزود: مردم بر خلاف افکار وقیح دشمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شده و فتنه دشمنان را ناکام می‌گذارند.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات به منزله شب قدر برای ایرانیان است، اضافه کرد: همانگونه که در شب قدر تقدیر یک ساله هر شخص رقم می‌خورد در روز انتخابات نیز تقدیر کشور و به تبع آن شهرها رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین موضوع در بحث انتخابات حفظ عزت مردم ایران است، تصریح کرد: آنچه که مهم است این است که مردم باید با حضوری باشکوه به حفظ عزت کشور کمک کنند.

وی حضور در انتخابات را زمینه‌ساز پویایی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: نشاط، موفقیت و پویایی کشور با حضوری باشکوه در انتخابات رقم می‌خورد.

انتهای پیام/73005/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول