اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

ریگان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

فرماندار ریگان گفت: تمام تدارکات و برنامه‌ها برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

ریگان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اظهار داشت: تمام تدارکات و برنامه‌ها برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری تحقق عینی حماسه سیاسی است و شرکت در انتخابات رأی به اصل نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

اعتمادی وظیفه شرعی و سیاسی مردم را حضور در انتخابات دانست و گفت: مردم ایران همیشه حضور خود را در همه شرایط در کنار ولایت فقیه و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند و امروز نیز با پیروی از منویات و سخنان رهبر انقلاب در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را خار چشم دشمنان و موجب ناامیدی رسانه‌های بیگانه خواند و عنوان کرد: در وصیتنامه شهدا در پایان بندهای نوشته‌ها، همه پشتیبانی از ولایت فقیه و پایبندی به نظام را مورد تاکید قرار داده‌اند.

فرماندار ریگان عنوان کرد: ما امروز وظیفه مهمی در قبال خون‌های شهدا داریم و نباید با کناره‌گیری از وظیفه شرعی نسبت به آینده این نظام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بی‌تفاوت باشیم.

اعتمادی با اشاره به نبوغ سیاسی ملت ایران بیان داشت: ملت ایران طی سال‌های بعد از انقلاب با حضور خود در صحنه‌های مختلف به ویژه صحنه‌های سیاسی نشان دادند که دارای نبوغ و اندیشه سیاسی و پایبند به نظام و ارزش‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران این بار نیز با حضور گسترده خود در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام می‌آفریند، ادامه داد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها امسال نیز با مشارکت حداکثری ملت ایران برگزار می‌شود و این حضور آگاهانه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان نیز با اشاره به شور انتخاباتی اظهار داشت: صدا و سیما با برگزاری برنامه‌های کاندیداها شور انتخاباتی خاصی ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: هر رأی مردم در انتخابات پیش رو تیری در چشم دشمنان است.

انتهای پیام/80014/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول