اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

انتخابات بازتاب همبستگی ملی در برابر دشمنان انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: انتخابات ریاست جمهوری بازتاب وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

انتخابات بازتاب همبستگی ملی در برابر دشمنان انقلاب است

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: انتخابات اقتدار مردم را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه انتخابات قدرت بازدارندگی در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی را دارد، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری بازتاب وحدت و همبستگی ملی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات علاقه و پایبندی ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه انتخابات مشارکت آگاهانه و داوطلبانه مردم برای حقوق شهروندی و ادای تکلیف الهی را به نمایش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری بیانگر حاکمیت قانون و اداره امور بر پایه نظارت قانونی است.

قاسملو با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات بیانگر اعتماد ملت ایران به ارزش‌های انقلاب اسلامی، آزادی رقابت و مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: انتخابات نشانه اداره واقعی امور به دست مردم و تبلور اراده عمومی ملت ایران است.

وی به نقش صدا و سیما در تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: تبلیغات رسانه‌ها سبب حضور گسترده مردم در انتخابات می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با بیان اینکه رسانه‌ها نقش برجسته‌ای در ترغیب افکار عمومی و مشارکت در احیای اعتماد همگانی دارند، تصریح کرد: با برنامه‌های صدا و سیما مردم می‌توانند آگاهانه با اهداف کاندیداها آشنا شوند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: با مناظره‌های کاندیداها در صدا و سیما ملت ایران شناخت دقیقی نسبت به نامزدهای ریاست جمهوری پیدا کردند.

قاسملو با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری کشور پیام‌هایی برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات سبب خوشحالی دوستان نظام و انقلاب می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: با حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیداری اسلامی قوت و روحیه دو‌چندانی می‌گیرد.

انتهای پیام/73008/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول