اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر عنوان کرد

تدارک 88 شعبه اخذ رأی در نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: در برگزاری انتخابات 24 خرداد 88 شعبه اخذ رأی در شهرستان نیر تدارک دیدیم تا مردم به راحتی بتوانند آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

تدارک 88 شعبه اخذ رأی در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان نیر اظهار داشت: در تدارک شعبات اخذ رأی و صندوق‌های ثابت و سیار سعی کردیم نهایت دقت را به خرج دهیم تا در فواصل مناسب و مکان‌های مشخص شده صندوق‌ها دایر شود تا مردم از اولین ساعات رأی‌گیری بتوانند آرای خود را به داخل صندوق بیندازند.

وی از تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، با شکوه و کم حاشیه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 70 درصد شعب اخذ رأی ما در بخش مرکزی و مابقی نیز در بخش‌های دیگر تدارک دیده شده است.

زاهد خاطر نشان کرد:‌ در 88 شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده در نیر بیش از 50 شعبه در بخش مرکزی، 31 شعبه در بخش کورائیم و هفت شعبه نیز در شهر نیر پیش‌بینی شده است.

این مسئول به همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و تدارک دو صندوق مجزا برای جمع‌آوری آرای مردم در این دو انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت دارد همشهریان با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی برای رأی دادن در محل‌های مورد نظر حاضر شوند و حضور در انتخابات را نیز به ساعات پایانی واگذار نکنند.

وی با بیان اینکه اغلب مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی می‌باشد، اضافه کرد: تنها بخشی از روند انتخابات از جمله رأی دادن و شمارش آرا به صورت دستی می‌باشد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن بعد از پایان فرصت رأی‌گیری بتوانیم نتایج را در بخش انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نیر با یادآوری اینکه تمام هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در آمادگی لازم به سر برده و آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند، بیان کرد: در این دوره از انتخابات سعی می‌شود از توان نیروهای انتظامی، امنیتی و نظامی در برقراری آرامش بهتر و کاستن از برخی دغدغه‌ها استفاده شود.

زاهد در ادامه یادآور شد: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید با آزادسازی نیروهای خود، وسایط نقلیه و رایانه مورد نیاز را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند تا بتوانیم با شایستگی انتخابات پیش رو را برگزار کنیم.

وی گفت: مدیران و کارشناسان ادارات و نهادها باید در رعایت تدابیر امنیتی و حفاظتی همکاری لازم و توجه کافی را داشته باشند.

زاهد افزود: در این موقعیت حساس مسئولان باید مراقب تماس‌های تلفنی و نحوه ارائه اطلاعات به افراد برون سازمانی باشند تا در این مسیر خللی به وجود نیاید.

انتهای پیام/62005/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول