اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن خبر داد

تعیین 173 شعبه اخذ رأی برای انتخابات فومن

فرماندار فومن از تعیین 173 شعبه اخذ رأی برای انتخابات این شهرستان خبر داد.

تعیین 173 شعبه اخذ رأی برای انتخابات فومن

اسماعیل قربانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه برای تمام روستاهایی که بیش از 20 هزار خانوار جمعیت دارند شعبه اخذ رأی لحاظ شده است، اظهار کرد: سه هزار و 120 نفر عوامل اجرایی، نظارت بازرسی و انتظامی در روز انتخابات شعبات اخذ رأی را مدیریت می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای فومن در مدت زمان قانونی یک‌هزار و 64 نفر ثبت‌نام کردند که 80 کاندیدا مربوط به سه شهر فومن، ماکلوان و ماسوله است که 73 نفر مرد و هفت نفر زن هستند.

به گفته فرماندار فومن، در روستاهای بخش مرکزی و سردار جنگل 988 نفر برای کاندیداتوری شورای اسلامی روستا ثبت‌نام کردند که 944 نفر مرد و 44 نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه تأیید صلاحیت کاندیدا توسط دو مرجع هیئت اجرایی و نظارت صورت گرفته است، افزود: از تعداد ثبت‌نام شدگان شوراهای شهر فومن 10 نفر صلاحیت آنها عدم احراز شدند و پنج نفر نیز انصراف دادند.

قربانزاده با تصریح بر اینکه صلاحیت کاندیداهای شورای روستایی نیز با دقت و جدیت انجام شده است، خاطرنشان کرد: صلاحیت 23 نفر از کاندیداهای شورای روستاهای بخش مرکزی و سردار جنگل فومن عدم احراز شدند و 48 نفر دیگر نیز انصراف دادند.

وی، تمام سازوکار انتخابات در فومن را آماده دانست و اذعان کرد: کمیته‌های مختلفی برای ایجاد امنیت، تبلیغات و پیشگیری از جرایم و تخلفات در فرمانداری فومن تشکیل شده است.

این مسئول اضافه کرد: با هماهنگی شهرداری این شهر مکان‌هایی برای نصب پوستر و پلاکاردهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده که کاندیداها به منظور جلوگیری از بی‌نظمی و پاکیزه نگه داشتن شهر باید تنها در این مکان‌های مشخص اقدام به نصب پوستر و تبلیغات کنند.

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو را نقشه راه ملت ایران و مسئولان دانست و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر انقلاب باید به دنبال تحقق این امر باشیم.

قربانزاده متذکر شد: در مدت 34 سال از عمر انقلاب ملت ایران حماسه‌های حضور، حمایت از نظام و ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و امسال نیز حضوری پرشورتر از گذشته در انتخابات 24 خرداد پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول